SYOSS_Service, reclamelinks etc

Ik stond er zelf een beetje verbaasd van dat een user als SYOSS service toegelaten wordt op girlscene.
Dit valt, vind ik, toch echt onder een vorm van reclame en hoort niet thuis op een onafhankelijk meidenforum. Als ze service willen verlenen moeten ze lekker een service forum/chat/whatever op hun website openen, niet op fora gaan rondhangen.

Er zijn ook nog ontzettend veel van die accounts die reclamelinks posten, het gros van de accounts heeft 5 posts oid en verdwijnt dan weer of wordt gebant.
Er zijn best manieren om hier vanaf te komen, en aangezien het steeds meer accounts worden lijkt me het slim om hier wat aan te doen…
Waarom niet bijvoorbeeld dat je pas na 5 posts afbeeldingen en links mag plaatsen? Of misschien wel pas na meer posts. Of een captcha als je een post met links plaatst?

Vind het ook een beetje raar.
die syoss probeert ook alle klachten goed te praten, maar toen kwam ik met een enorme klacht en daar gingen ze niet eens op in. tsja :’)
goede ideeën in ieder geval.

Ja, ik vind die SYOSS_service ook zo stom en ik snap ook niet waarom ze niet geband worden…

Helemaal gelijk, misschien betaald Syoss er ook voor om het zo te doen?
Het is een soort reclame idd, wordt een beetje verpakt in het “wij gaan je helpen, hier is een emailadres of telefoonnummer”-blah.

http://forum.girlscene.nl/forum.php/find/poster/702267/messages

In welk topic is dat dan? Of gewoon overal en nergens?

Edit: Ja ik zie het nu op de link hierboven, vind het inderdaad nogal vreemd.

Is idd best wel vreemd…

Ja dat is best wel raar ja maar voor de rest stoor ik me niet echt aan dat syoss gedoe.

Ik vind wel dat er iets gedaan moet worden aan die accounts die reclame links posten want dat irriteert me mateloos. Idd een captcha of dat je pas na een bepaald aantal posts links mag posten ofzo zoals TS al zegt.

Inderdaad, en captcha bij registratie.

dit is een erg goed idee, ik word echt helemaal gek van die mensen van SYOSS die hun producten via girlscene proberen te verkopen, ughh =_=
en ja ook die reclame in artikels is erg irritant.

Ik snap dat ze een account aanmaken, ze moeten immers hun fouten goedpraten. Syoss moet toch verkocht worden. Mensen hechten nou eenmaal veel waarde aan de mening van anderen. Ik snap echter ook niet waarom ze niet geband werden.

ja waarom word Syoss niet gewoon geband??

Wat is Captcha?

Ben het helemaal met TS eens, ik erger me er aan.
Ikbedoel, ze helpen niet eens echt. Ze plaatsen een standaard berichtje met reclame erin. Please, ban dat account.

Eerlijk gezegd is mij dat account van Syoss nooit opgevallen (maar misschien komt dat omdat ik nooit in dat topic kom) en is daar naar mijn idee ook nooit een report over gekomen. Ik ben er net naar op zoek gegaan en ik zal het even bespreken met de andere mods. Wordt aan gewerkt dus!

Fijn dat jullie het zullen bespreken. (:

Het is niet enkel in dat ene topic, maar ook in andere topics waarin Syoss niet positief vermeld wordt.

Wat was je klacht?

We hebben toch besloten het account, zoals ze nu reageren, toe te staan. Ik snap dat het een beetje op het randje ligt van helpen vs. reclame, maar zolang het binnen dat topic blijft (of topics met klachten over Syoss) en ze niet eigen topics zullen openen mag het dus gewoon.

Dit lijkt me ‘technisch’ onmogelijk. Maar captcha lijkt me eeen goed idee.

Ik irriteer me ook mateloos aan die mensen met gebrekkig Nederlands (volgens mij gewoon rechtstreeks uit google vertalen) met rare links.

Wow, dit vind ik best vreemd. Wat gaan we doen als er ineens 10 bedrijven zich hier registreren en op elk commentaar dat wordt gegeven, over een of meerdere producten van een merk, een tegenreactie gaan geven? Waarom wordt de grens niet getrokken? Heeft niemand zin om dit te doen?
Want nu je er ééntje toe laat, kunnen andere bedrijven toch ook gewoon hetzelfde gaan doen en wordt ineens iedereen geciteerd die enige kritiek levert op een bepaald product. Of lastig gevallen via notes.

Nu heb je er nog niet veel werk aan, als je het allemaal zijn gangetje laat gaan misschien wel. En natuurlijk kan ik overdrijven, maar je moet ook denken op langere termijn. Het kan natuurlijk ook zo gaan zoals ik heb beschreven.

Ik vind de instelling hier bij het team altijd een beetje raar, alsof het zo is van ‘wanneer het erger wordt, dan doen we er misschien iets aan’. Doe er gewoon meteen wat aan, dan is het toch afgehandeld? :stuck_out_tongue: Maar goed, zo denk ik. Sorry!