syoss heat-protect

hj ik heb gisteren syoss heat-protect gekocht omdat ik niet wil dat men haar kapot gaat door het stijlen en drogen en ik wou me even informeren hoe ik hier het best mee werk ? hebben jullie dit al eens gebruikt en hoe gebruiken jullie dit ?
dankje :wink:

Ik heb hem ook gister gekocht dus ik ben benieuwd!
upje dus (:

euhm. ik spray het erop voordat ik ga fohnen, en daarna nog voordat ik ga stijlen.
er staat wel op de verpakking:
bescherming voor hitte van fohn en stijltang.
gebruik: bij nat haar eerst droogfohnen en dan sprayen.
dat is wel bizar haha maar ik doe gewoon ook op nat haar.

Ik gebruik het al een tijd, ik weet niet of het specialer is dan die van andrélon. Zelf stijl ik mijn haar bijna elke dag op 220 graden dus ik ga wel snel door mijn spray heen.

^de spray beschermd tot 200 graden

Er staat toch altijd een gebruiksaanwijzing op dit soort producten?

haha ja dat vond ik ook best raar.

Maar ik laat mn haar ietsjes drogen en dan spuit ik het erop en fohn ik mn haar :wink:

haha best vreemd dat het beschermd tegen fohnen maar dat je het eerst droog moet fohnen xd

als je stijlt moet je de heat-protection eers laten drogen en dan stijlen of gewoon als het nog nat is ?

ja dat vond ik ook raar het beschermt tegen fohnen maar je moet eerst fohnen en dan het er op spuiten ? ;p bizar , en als je droog haar hebt en je wilt het stylen dan moet je gewoon het op je haar spuiten en dan direct stijlen ?

@kooltrui ik bedoelde 200, foutje.

Ik moet dit ook kopen, maar wat is de prijs?

Ik moet dit ook kopen, maar wat is de prijs?

Op drogisterij.net kost ie 5,95.

Ik wil deze heatprotector ook kopen, is hij fijn?

upje (:

Ik heb hem ook uitgetest, maar vond hem niks.
Ik gebruik liever de John Frieda serum & merkt echt een groot verschil tussen beide producten.

ik moet wel zoiets gebruiken eigenlijk, maar heb een grote hekel aan syoss

@_SweetAddiction ik gebruik liever geen Serum omdat mijn haar daar op de een of andere manier ontzettend vet van wordt, daarom wil ik graag een spray.

@lisehhh ja ik dus ook, mijn haren werden ontzettend droog na het verven met Syoss én de Shampoo is 10x niks.