SYOSS haarverf

Hey!

Ik verf mijn haar altijd met spoeling (valt bij mij als permanent, want het gaat er nooit uit, ook al was ik mijn haar elke dag), namelijk deze:

http://makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2010/12/Loreal-Casting-Creme-Darkest-Brown-200-.png

Maar ik vind m best wel duur (10,15) en ik was vandaag in de stad en toen zag ik dat de SYOSS permanente haarverf in de aanbieding was, 1+1 gratis, dus 2 pakjes voor 10 euro.

http://www.beautytester.de/produktfotos/testbericht-up5r7eklk0sg1338240000.jpg

Maar wordt permanente verf ook lichter? Of blijft het zo donker als dat je het er net in hebt zeg maar?

En heeft iemand enig idee of je met permanente haar verf meer haar uitval hebt dan bij spoeling?(ik heb heel weinig en dun haar)
En heeft iemand SYOSS permanente haarverf al eens gebruik? Zo ja, is ie fijn?
Ik las namelijk net op internet dat iemand heel veel haar uit val kreeg en dat het groenig werd.

Sorry voor de onduidelijke uitleg.

Ik heb een keer syoss gebruikt en NEE. Dat was echt vreselijk. Ik wilde rood, maar er was ook op mijn voorhoofd gekomen en ik kreeg het er NIET meer uit (bij andere verfmerken lukt het wel om het er dan nog uit te krijgen) en het was een ramp en nee.

Ik hoor ook altijd alleen maar slechte dingen over Syoss.

Shit fuck kut, ik hoop dat ik t nog kan ruilen :’) 't Was namelijk in de aanbieding, 1+1 gratis.

Hmm, op FB zeggen sommigen dat 't echt prut is en sommigen dat 't echt heel fijn is…
Twijfel twijfel.

Iemand nog ervaringen?

Syoss is gewoon een prima merk hoor.

Mensen klagen wel, maar zo kan je over elk merk wel klagen. Er gaan nou eenmaal dingen fout als je zelf je haar kleurt, kan gebeuren.

En over dat kleur op je hoofd… dat heb je ook bij veel meer merken. gewoon wat vaseline erop/met zeep eraf halen.

echt een supermerk vind ik het!
ik gebruik die echt altijd!

Mijn moeder heeft nog nooit problemen gehad met Syoss :slightly_smiling_face: Maar het word niet lichter geloof ik…

Zelf gebruik ik altijd verf van de etos, die zijn ook vaak in de aanbieding!

stinkt die niet heel erg naar amoniak dan ?
xxxxx

Ik had de rode haarverf gebruikt van Syoss, en nu (4 weken later) is het oranje/bruin,het verkleurt echt heel snel,maar dat is misschien anders bij bruine haarverf. Verder rook het best lekker en mijn haar is niet uitgevallen ofzo.

Ik heb een vraag over die bovenste die je gebruikt, ik wil namelijk graag een semi-permanente haarkleuring maar je zegt dat hij er nooit uitgaat? Weet jij, of iemand anders, misschien wel een merk met semi-permanente haarverf die er wel uitgaat. :flushed:

Naja, dat het er niet uit gaat ligt dénk ik aan het feit dat ik super dun en weinig haar heb, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker! Het is super fijne spoeling vind ik :slightly_smiling_face:

Ik heb de verf trouwens gewoon geprobeerd, m’n haar is niet uitgevallen ofzo. De kleur is prima, het stonk wel ontzettend naar ammoniak :’)

't Is gewoon goed dus :upside_down_face:

vind je dat?
ik vind dat die juist gewoon lekker ruiktxxxxxx

Ik vind die verf echt vreeeeeeeeeeeselijk. (Niet alleen de verf trouwens, de shampoo enzo vind ik ook prut)
Maar beter dat het bij jou goed is gegaan

Syoss werkt bij mij prima hoor, heb ongeveer vier weken geleden mijn haar voor het laatst geverfd en het is nog maar een heel klein beetje lichter geworden, terwijl het wel van blond naar bruin is. Waar is die aanbieding trouwens? Heb weer nieuwe nodig :’)

Bij de trekpleister, maar 't was maar 1 dag ofzo. Raar eigenlijk, zo kort :stuck_out_tongue:

Ik verf mijn haar al jaaaren met Syoss! Heb ook wel eens andere merken verf gebruikt maar kwam altijd weer op Syoss terug, dit omdat andere merken niet de goede kleur hadden. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

Meh, jammer… :3