Syneo 5

Heeft iemand er ervaring mee :’)?
Op internet heeft het vrij goede reacties, maar het is nogal duur en de reacties zijn meestal niet zo recent.

Eigenlijk vind ik het best genant om dit te vragen, maar ach, ik kan er niks aan doen XD.

schijnt heel goed te werken :wink: heb er zelf alleen geen ervaring mee.

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Weet niet meer hoe het heet. Maar, het werkte.
Een beetje te goed, zo heb ik me dat wel eens afgevraagd. Je gaat niet meer zweten onder je oksels. Maar het zweet moet toch uit je lichaam, en als dat niet meer via je oksels kan, zoekt het andere wegen. Je gaat dan bijvoorbeeld sneller en meer zweten op je rug, of juist op je buik. En in de zomer kan dat ook erg vervelend zijn. Dus voordat je dat koopt hou er rekening mee (: Sommige mensen hebben nu na een paar jaar te zijn gestopt er nog last van, ze zweten sneller op hun rug wat ze voorheen niet deden etc.

Ik heb een prothese voor m’n rug, een soort plastic korset :’). Dus iig zie je dan niks, maar het kriebelt wel.
Overigens komt het ook door die prothese dat ik het altijd zo warm heb.

Oh okee! Maargoed, als je denkt dat het fijn is kan je het altijd een keer proberen (:
Maar er zijn ook andere oplossingen, zijn ook wel duur. Maar goed. Okselpats dacht ik dat het heet. Ik noem 't zelf maandverband voor je oksels haha. Het is een rond “inlegkruisje” iig van dat soort materiaal. En dat plak je in je shirt op de plek waar je oksel komt. Maar als je dit zo hoort zul je misschien wel denken; ‘Maar dan kan ik toch ook gewoon mn inlegkruisje verknippen en erin plakken?’ Ja. Dat kan denk ik ook wel haha, alleen ik weet niet of ze de goede maat hebben. (:

Haha ja, daar had ik ook al over gelezen XD. Alleen voor in de zomer lijkt me dat niet bepaald handig, want niet alle mouwen zijn lang genoeg zegmaar :’). Iig alvast bedankt =D!

Wat is het?

Tegen zweet :’). Niet dat ik het zo extreem erg heb, maar ik durf niet zo snel gekleurde shirtjes aan te doen.

Ik stond ook te twijfelen om het te kopen, maar vind het zo duur! Heb toen de lotion van Odorex gekocht voor 2 euro, 1 keer in de 3 dagen opdoen en werkt bij mij perfect! Ik gebruik er wel een odorex-spray bij, dat voelt wat frisser dan dat ik niks onder mn oksel spuit, ookal zweet ik amper.

Ik heb dat gehad en dat van odorex volgens mij, werkten beiden even goed!

Ik heb Odorex ook.

Na een maand was ik immuum voor oderex, thermé en overige deodorants die me 5 dagen droogheid beloven. Ik word er helemaal gek van x.x

ik heb die ook,
en het werkt echt!
je ruikt niks meer,
in de zomer moet je echt om de 5 dagen,
maar je doet er ook heel lang mee (met het flesje)

maar je zweet natuurlijk nog wel,
maar dat ruikt gewoon niet :wink:

Ik heb nog een paar revieuws gevonden *klikklikklik*

Jep same here. Pas na een half jaar werkte het dan weer een weekje. Maar dat was het dan ook.

Ik vind niet zozeer die grote vlekken irritant, maar de lucht die in mn shirtjes blijft hangen. Voornamelijk deo met een zweterige ondertoon: verschrikkelijk :expressionless: