Sym Fiddle Scooter

Ik krijg voor mijn verjaardag een scooter.
nu zat ik eens te kijken, en de leukste lijkt me
de Sym Fiddle Scooter. In het rood of wit.
Er zijn weinig negatieve reacties.
Zijn er hier ook meiden met een Sym Fiddle?
Zou je je ervaring willen mededelen?
Goed of slecht maakt niet uit.
=)

geen idee, up :slightly_smiling_face:

haha, ik ben nog geen 16
maar ik zou super graag een Vespa willen,
slaat nergens op…
dus zie dit maar als een up!

aaah toevallig!
Die heb ik :slightly_smiling_face:
In het wit! Wat wil je weten dan?
Ja, ik ben er blij mee… ehh ja :cold_sweat:

Heb eventjes gegoogled, en hij ziet er wel goed uit.
Hier zie je die niet zo vaak, dus je bent dan best wel origineel. xD

sorry maar ik vind die dingen verschrikkelijk.
maar als jij hem helemaal super vind waarom niet?
jij bent degene die erop moet rijden :stuck_out_tongue:

leuk dingetje! Denk dat er weinig mis mee kan zijn.

Ik heb een Sym Mio, wit met oranje, 45 km per uur.
De Fiddle is het grotere broertje van de Mio, waarschijnlijk stukje zwaarder.
Mio rijdt super lekker, lekker retro, vrij luxe (handsfree tankdop, veel bagageruimte onder zadel, buddyseat en heel zuinig (200 km voor ¤ 3,50))!
Ik ben er super blij mee! Sorry dat het alleen over de Mio gaat haha, maar hij is denk ik wel vergelijkbaar. En toch ietsjes mooier dan de Fiddle :stuck_out_tongue:
Ga gewoon eens naar een dealer, dan kun je er op zitten, en kijken of het iets voor je is. Ik wou namelijk eerst een zwaardere, maar die was zo zwaar dat ik hem niet op de standaard kon tillen :blush:

Nouja, veel plezier met uitzoeken!

Bye bye

aah mooie scooter!
Ik wil echt super graag een vespa als ik 16 ben :slightly_smiling_face:

Het is en blijft een mening, en ik vind dat je hem HELEMAAL niet kan vergelijken,
ik vind Sym mio’s namelijk SPUUG lelijk
:cold_sweat:

"Het is en blijft een mening, en ik vind dat je hem HELEMAAL niet kan vergelijken,
ik vind Sym mio’s namelijk SPUUG lelijk "

Haha, nice. Zo’n reactie. Top.
Het gaat er niet om of je een mio “spuuglelijk” of juist fantastisch vindt, ik had het namelijk over de technische specificaties. Dus je voegt niets toe.
:zipper_mouth_face:

toch wel :tipping_hand_man: :
forums zijn er om meningen te uiten,
en wat deed ik? datdus.
En wie had er om een mio gevraagd? niet de topicstarter hoor,
dus ik denk dat jij eerder niets toevoegde dan mij :ehbo:

Die dingen zijn HUGE. Ik heb er eentje naast een Vespa gezet en hij is echt +/- 20 cm langer. En ik vind hem ÉCHT een kopie van de Vespa maar dan met een cheap uiterlijk. Als je er toch voor gaat zou ik geen rode en geen witte nemen, heb bij meerdere dealers gehoord dat de lak gewoon heel slecht is gespoten (vandaar dat ie ook zo vaal kijkt). Je kunt dan het beste zwart nemen. Heb je er trouwens wel eens op gezeten? Weet niet hoelang je bent maar ik kwam er met mijn 1.64 nauwelijks op de grond. En als ik erop zat konden er nog 3 mensen achterop…
Als ik jou was zou ik eerder gaan voor een Piaggio Fly, lijkt nog redelijk veel op een Vespa en is ook van hetzelfde merk maar dan net wat sportiefer (en ook stukken goedkoper dan de Vespa)

Over technische specificaties weet ik niks, maar hooray voor het internet.

Inderdaad, niemand heeft erom gevraagd, maar dan maak jij je er ook schuldig aan met je nutteloze comment, want niemand vroeg wat je van de mio vond. :last_quarter_moon_with_face:

ik heb hem, ben er super blij mee maar de meningen verschillen
idd een beetje erover. Al krijg ik vaak genoeg spontaan positieve reacties van mensen die ik niet eens ken maar die m’n scooter gaaf vinden :ok_woman:

Hij lijkt wel op Vespa maar dan groter en een stuk minder gay naar mijn mening. Dan moet je er dus geen windscherm op zetten want dan wordt de Wespa factor wel heel erg verhoogd.

En idd, Sym Fiddle is huge, maar ik vind het handig. Er past super veel in de buddy en mensen kunnen makkelijk achterop.

ik heb een mio , en ja die ryden ook super !

dankjullie wel voor de reacties,
ik wil wel graag een vespa,
maar mijn ouders vinden de prijs van een vespa,
een beetje te duur haha.
dus daarom een look-a-like.
De zwarte vind ik idd ook wel mooi,
maar dat zadel vind ik niet er niet mooi bij.
Daarom een witte. daar vind ik het zadel wel mooi bij passen.
Of een rode. maargoed ik ga kijken bij een dealer.
En die zal wel informatie geven.
Voor de mio zal ik ook eens kijken!
weten mensen nog anderen leuke scooters
voor niet TE veel geld?
ps. hij moet wel goed rijden omdat ik volgend jaar dan
elke dag 20 km heen en 20 km terug mee moet rijden. =D

Ik weet niet of jullie dit kennen, maar er bestaat ook zoiets als een Piaggio Zip. Dat is een ‘submerk’ van Vespa, goedkoper en héle goede kwaliteit. (En btw niet zo groot als de meeste Vespa’s / Sym’s)
Ik ken veel mensen die een hebben, en heb er zelf ook een. Mijn model is al 15 jaar oud (was vroeger van m’n moeder) en hij ziet er nog nieuw uit & heb er is nog nooit iets mis mee geweest…

Ik geef je maar een ideetje. :slightly_smiling_face:

x3Liesjee: Ja die vind ik ook mooi! Een vriendin van mij heeft die scooter ook! in het zilver! Maar toch vind ik die scooter een beetje te simpel.
Of ja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ik vind hem gewoon niet zo bij mij passen. =)