Switch

ik ben niet renesmee ik ben haar nicht ik gebruike deez accoutn om het verhaal te posten.

Personages:
Melanie Schütze: De hoofdpersoon in dit verhaal, 17 jaar oud. Heeft de ‘‘stoornis’’ DIS
(klik op delink voor de uitleg). De enige die van haar ziekte weet (lees: vermoed) is Quinten haar beste vriend.
Jonas Von Nordenskjöld: IS verliefd op melanie, weet niks van haar alter egos en begrijpt dus niet waarom ze op het enige moment zo raar doet en op het andere moment zo vriendelijk. (btw: zijn naam is noords of zweeds geen idee uit het jaarboek gestolen lol)
Quinten Häussler: Haar beste vriend vermoed van de stoornis maar is het niet zeker. Denkt erover na met mel een psychy op te zoeken.

de alter egos die ze in haar hoofd hoort
Taylor: Een van haar alter egos, neemt vaak de ‘‘leiding’’ over. Ze is agressief wil alles direct en verstaat geen nee.
Serena: Een klein kind. Heeft de leeftijd van 6. Is degene die melanie was toen ze 5 was en haar vader haar misbruikte (maar dat herrinner melanie zich nog niet)
Max: de (verantwoordelijke doet wat hij het beste acht. Praatr tegen melanie als ze wseeral ‘‘domme’’ dingen doet. Is rap boos.

Degene die er nog is maar je niet hoort:
Jacob: Degene die beslist in hoever zich melanie alles herinneren kan geeft haar geleidelijk haar geheugen terug als ze er klaar voor is

Er zijn nog persoonlijkheden maar vna die weet mel niks af
van jake weet ze ook nik maar moet ik gwn ff vermelden

Al de persoonlijkheden werken samen met een doel: Melanie te beschermen

Enne de titel switch komt van de vakterm als de persoonlijkheden ‘‘wisselen’’ dan switcht degene dus

Dus wat denken jullie moet ik het hier neertypen of kan ik me de moeite besparen. BTW: ik schrijf normaal gezien niet zo kortaangebonden dit is gewoon een samenvatting

wel/niet?
zowel komt het pas morge sorry mn ma zaagt
ik moet dan weg

Heb je soms Sybil gelezen? :stuck_out_tongue_winking_eye: