Swingen

Wat vind jij er van? En wie is er actief in het swingersleven?

Swingen is een grote verzamelnaam voor stellen die openstaan voor erotische contacten binnen hun eigen relatie maar met andere mensen. Denk daarbij aan parterruil, mvm, vmw contacten. Swingen heeft vele verschijningsvormen en komt voor in alle lagen van de bevolking. De contacten kan in verschillende stappen worden opgebouwd. Het eerste contact kan bestaan uit het uitwisselen van erotische foto’s, met elkaar chatten, erotische gedachten en fantasieën uitwisselen, elkaar erotische uitdagen tijdens een webcamchat, elkaar ontmoeten in een parenclub of bij elkaar op visite gaan of ergens afspreken voor een kennismakingsgesprek.

Nog nooit van gehoord.

Haha. Ik ben absoluut niet actief in het swingersleven, nee. Ik zou het zelf ook nooit doen, maar als iemand daar plezier uit kan halen, wie ben ik dan om er iets van te zeggen, eh.

Ik zou het zelf nooit doen, maar als anderen het doen mogen ze het zelf weten. En ik denk trouwens niet dat hier veel meiden zitten die er ervaring mee hebben.

Haha ik zou het nooit doen, wat andere willen moeten ze zelf weten.
En ik hoop ook niet dat veel meiden er hier ervaring mee hebben omdat de gemiddelde leeftijd 16 is ofzo.

Mag ik vragen wat swingen is? :’)

Wat is swingen?

uuh ik denk dat ik achter loop …
defenitie ?
x’D

swingen is een partnerruil op seksgebied

Err, hoezo achterlopen? xD I mean… je bent 15… O.o

Ik vind het raar.

Nee ik doe niet aan swingen :’)

dus?xD hahaha

no stressxD

Err, niks. xD Like, ik vind het een beetje jong om, yknow what I mean. :stuck_out_tongue_winking_eye:

I don’t stress. x3

hahaha jaa zit wel wat in hoor …
maarja,

awkwardhahaha

Nee, ik zou iedereen die aan m’n vriend zou komen daar erg hard meppen ben ik bang. Ik ben veel te jaloers voor dit soort dingen.

waarom zou je.
maarja moet iedereen voor zichzelf weten.

Ik doe er ook niet aan mee nee :’)
Maar dat moet je voor jezelf uitmaken (:

Jackieoh, lol :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik moet er niet aan denken dat ik seks heb met een andere man, en mijn vriend seks met een ander meisje; en dat we elkaar daar dan over vertellen/beelden laten zien en het opwindend vinden.

Misschien wel een van die dingen die ik écht écht écht niet kan begrijpen.