Swingen

Hallo, ik wil niet teveel mijn privéleven op internet gooien dus ik doe het even kort. Mijn man en ik bezoeken regelmatig een swingersfeest. Voor degenen die niet weten wat het inhoud, het word ook wel partnerruil/wappen genoemd. Maar sinds kort gebruikt mijn man Ghb tijdens onze fuiven, Toelaten? Of niet?

“Toelaten” lijkt me een groot woord, jij bent niet zijn moeder. Maar verder: als het jou niet uitmaakt dat hij dat gebruikt, zeg je niks. Als jij het niet prettig vindt dat hij dat gebruikt, maak je hem dat duidelijk. Simpel zat.

GHB? Dikke nee, in alle situaties.

Hij gebruikt het zelf? Dus hij dient het niet toe bij iemand anders?

Ik zou in beide gevallen absoluut ‘neen’ zeggen, maar in het eerste geval moet je zelf weten of jij het te ver vindt gaan of niet. Daar heeft iedereen andere grenzen in. In het tweede geval is hij sowieso extreem fout bezig.

Het is sowieso een gevaarlijke drug, dusja, niet slim om te gebruiken.

Ik denk dat je het met hem moet overleggen. Gewoon op de manier hoe jullie ook ooit zijn begonnen aan swingen.

Overleggen zou idd een optie zijn, hoe doe jij dat dan als jullie gaan swingen? Sta je drugsgebruik toe?

Drugs en seksfeestjes is een no-way. Je gaat dingen doen die je anders nooit zou doen. Later komt de spijt. Dus, imo absoluut niet.

Sorry, dit is echt een meningsvraag. Ik denk dat 9/10 mensen die dat soort feestjes afkeuren, het gebruik van die drugs ook niet echt top vinden en/of vice versa. Ik zou bijvoorbeeld beide dus nóóit accepteren van mijn partner. Je zult dus moeten kijken naar je eigen opvoeding, cultuur, normen&waarden etc. of jij dit goed vindt.

Ik swing niet maar als mijn vriend iets doet waar ik het niet mee eens ben dan overleg ik dat gewoon met hem. Meestal vraag ik waarom hij het doet en of het iets toevoegt. Ik vind dat je in een relatie zulke dingen gewoon moet kunnen bespreken.

Op de meeste swinger feesten mag dit niet geloof ik.

Dit.