sweet15!

he girlss,
ik word deze zomer 15 jaar
en wil een leuke party geven met vrienden
en wilde alvast leuke ideetjes opdoen
zodat ik lekker kan gaan brainstormen
tsja je kan niet vroeg genoeg beginnen hè:)
ik zat al te denken aan gesellig op zo’n veltje achter myn huis lekker met muziek en lekker gesellig en lol maken maarja tog beetje saai…
duss.; iemand ideetjes???
alvast bedankt

LotsOfLove.xx MOI.

Barbequeeen!!

sweet15? :pensive: het is toch gewoon met een paar vrienden iets leuks doen…?

ehmm chocoladefonduen? dat is echt heel lekker!

jamaar ze wordt 15, dus wel gewoon sweet 15 vind ik:-P
Enne… Je kan misschien een beamer regelen, en dan van die ouderwetse films opzetten, of juist hele melige (American Pie ofzo)
En idd barbeknoeien, en marshmallows roosteren…

jullie kunnen dag ervoor bij jou thuis met ijn alle logeren en dan mrgn winkelen en uiteten en dan lekekr opmake en naar de film of je feestje dus

Wanneer ben je jarig haha ?
Ehmm geen tips zoek zelf ook tips UPJE!

'als het 's avonds is, kun je misschien een vuurkorf doen? dat is wel gezellig!

high-tea! :slightly_smiling_face: had ik ook gedaan voor mijn sweet-sixteen en was echt super gezellig. of als het zomer is en warm genoeg naar het strand en daar marsmellows roosteren ofzo :relieved:

dit geldt niet voor jou dan want dan ben jij in de zomer/voorjaar jarig, maar als je in de winter jarig bent moet je een winter BBQ doen. Dat is supergezellig. met van die heaters, warme chocolademelk (met rum), verzin maar verder. xd

ja maar waarom moet altijd dat sweet ervoor? Vind ik zo stom klinken. Dadelijk ga je op de basisschool uitnodigingen krijgen met ja sweet 7 volgende week! Of je oma stuurt een uitnodiging voor haar sweet 85…
Noem het gewoon je 15e verjaardag…

spacecakeeeee.

Dan word het sowieso leuk.

Kampvuur maken.

naar Ballorig!

thanks voor jullie ideetjes :’) kan ik wel wat mee!

haha succ6!(: ik ben 1 juli jarig =]

Met je beste vrienden uit eten, en dan filmpje ofzo, en ligt eraan hoe laat het is, maar dan kun je daarna nog altijd uitgaan ofzo?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Mhehehe xD

Nou eigenlijk…
In Amerika heb je je Sweet 16 (dus zet je alleen voor je 16e verjaardag sweet) maar in Spanje is 15 worden weer een heel groot ding, dus naar noemen ze het Sweet 15. (Nou ja, ik geloof dat het officieel anders heet maar door de moderne invloeden uit Amerika wordt het nu vaak Sweet 15 genoemt)

altijd dat SWEET!! hoezo SWEET die kutjes in US op mtv die verjaardagen zijn niet sweet hoor… je word 15 niks bijzonders aan maar bbq-en is leuk en veld spelletjes kan ook