Sweet Valley High

Wie keek er vroeger ook altijd sweet valley high, met die tweeling . dat was doodhard . komt het nog op tv/internet?

-

jaaa dat was leukk!! en saved by the bell was ook zo leuk
jammer dat het niet meer op tv komt:(

Ik keek het altijd omdat daarna een leuke tekenfilm kwam :'3

jaaa ik keek het vroeger ook altijd, net zoals saved by the bell, sabrina, kenan en kell aah goede tijd :frowning_face:

Dit keek ik ook allemaal ja, maar sweet valley high ken ik dan weer niet :stuck_out_tongue:

jaah precies! sabrina the teenage wich ofzo, saved by the bell, sweet valley high en kenan and kell .
oude tijden … :roll_eyes:

jaa :grinning: al die programma’s die hierboven staan!! Love them! <3

sweet vaalleey sweet valleeey hiiiiiiiiiiiighhh
Ik vond altijd die ‘coole’ en gemene het leukst, die andere vond ik een nerd XD

Dat keek ik altijd, haha.
Net als sabrina en Saved by the bell, dat was altijd de hele avond op tv, al die leuke series^^

ja ooh al deze dingen
echt jammer dat die er niet meer zijn :c

hahha ik weet nog een keer bij sweet valley haar was zegmaar een van die zusjes (de ‘populaire’ liz ofzo?) op een date en toen gingen ze skeeleren en op een gegeven moment gingen ze een pizza bestellen en toen gingen ze die tijdens het skeeleren eten en die pizza’s waren zooooo groot en die hadden ze gewoon in hun handen en aten ze het zo XD
en dat vond ik heeeleeemaal geweldig

(ik was 9/10 dom dom)

ik ook ja, haha en saved by the bell!
Misschien valt het ergens terug te zien, maar naar mijn weten wordt het niet meer uitgezonden?

oh wacht, misschien ken ik sweet valley high eigenlijk ook wel! Was daar niet ook een keer zo’n aflevering bij dat een van die zusjes achter op de motor ging en dat ze toen een ongeluk kregen en dat ze in het ziekenhuis lag?

geweldig inderdaad!
ik keek het allemaaaal! :$:$

@ Aphelita

ja klopt!
2 van die blonde!

ik ook haha

[i]Oke; heel erg off topic.

Maar ben ik de enige die Shinchan geweldig vond en de bovenstaande series niet ken?[/i]

haha jaa