sweet sixteen.

Maandag word ik 16 en nou moest ik van mijn moeder een verlanglijstje maken… Ik krijg al lenzen en een scooter interesseerd mij niet.
Hebben jullie misschien leuke ideetjes? Eigenlijk niet boven de 50 euro, want het is ook voor familie en vrienden enzo…

zoals je ziet ben ik echt inspiratieloos

up??

Uhmm… een leuke cadeaubon? Voor asos.com, als je ervan houdt.
Wat zijn je hobby’s? Misschien kun je daar iets mee?

Als ik jou was zou ik wel mijn scooter rijbewijs nu halen want volgend jaar word het echt ontzettend duur. Voor de rest weet ik het ook niet, ik weet niet wat je leuk vind dusja, ;p

CD´s ?
Luchtje?
Geld&drank zodat je een feestje kan geven :grinning: ?

hehe.

Nou, ik hockey, maar daar heb ik verder niets voor nodig. een Luchtje is een goed idee, een badjas had ik zelf in gedachten. En cadeaubonnen zijn ook altijd leuk. Misschien ook boek? Maar ik moet keuze hebben ofzo, dus nog wel een aantal dingen verzinnen…

Niet iedereen wilt een scooter/heeft een scooter nodig? C’:

Hmm. Maybe gewoon wat random stuffs wat je nodig hebt? Of maybe wat leuke DVDs? Ik heb mijn 16e verjaardag een beetje overgeslagen, dus kan je niet helpen met eigen ervaring C’:

ik ben ook maandag jarig :grinning: ^^

ik heb allemaal dingetjes voor me gitaar gevraagd., net nieuw.,
maar verder wist ik ook niks :S
(heel anders dan vroeger, toen ik 2 maand van tevoeren al verlanglijstjes had enzo XD)

hahaha inderdaad! Hele bartsmit boek doorwerken, haha.

ik ben over 55 dagen jarig , weet ook niks eigelijk.
ik ga geld vragen voor een plasma tv.
en wil ook graag een zilveren ring :slightly_smiling_face:

verder kun je idd kadobonnen, tijdschriften vragen , miss een tegoedbon van h&M altijd leuk he .
xx succes

Hahah, indd. En dan maakte ik altijd voor sinterklaas ook meteen een verlanglijstje voor mn verjaardag (in mei xD)

upje dus.

en dan overal kruisjes bij zetten., op het laatst komt het op duizenden euro’s XD