Sweet Sixteen

Heeyy,

Ik heb dus een probleem,
Ik geef aanstaande zaterdag een feest voor m’n zestiende verjaardag, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Het begint om 17:30 en is tot 23:30 en ik heb 14 mensen uitgenodigd.
Ik was al van plan om een film te kijken (The Christmas Prince), die duurt 1,5 uur, en ook Weerwolven van Wakkerdam te spelen, dat duurt ongeveer 45 minuten. Het eerste uur is sowieso altijd cadeautjes openmaken, taart eten, en weet ik wat, maar dan heb ik nu dus nog 2 uur en 45 minuten over. Ik kan misschien het feestje verplaatsen naar 18:30, zodat ik nog 1 uur en 45 minuten heb, maarja wat moet ik in die tijd doen? Gewoon muziek aan zetten, en de WII en de Playstation aanzetten? Of hebben jullie nog hele leuke ideeën die ik kan doen. Het thema van het feest is btw ‘Pinky’ dus misschien kan ik daar iets mee? Laat het even weten in de comments want ik heb echt ideeën nodig. :cold_sweat:

Extra tijd is altijd handig. Want alles kan altijd wat langer lopen door dat en dit. En als je nog tijd over hebt kunnen jullie gezellig chillen, drinken en kletsen

^^Dat inderdaad, het kan altijd uitlopen, gewoon muziek opzetten is ook altijd leuk en de overige tijd kunnen jullie ook gewoon kletsen enz.

Dat loopt allemaal wel los joh. Maak je daar maar geen zorgen om!

Ik zou niet te veel plannen. Mensen willen ook gewoon lekker kletsen en drinken.
Maar het begint om half 6, eten jullie dan samen? Ik zou dat wel duidelijk kenbaar maken. Ik zou er namelijk van uit gaan dat er dan voor eten gezorgd wordt. En als dat zo is ben je de eerste anderhalf uur daar wel mee bezig, niet iedereen zal om precies half zes voor de deur staan toch?

relaxe, met zo veel mensen en al een beetje een plan in je hoofd wat je wil doen komt echt wel goed. Kletsen en lachen hoef je niet in te plannen en gebeurt toch wel met vrienden :slightly_smiling_face:
veel plezier!
(en als je nog een spel nodig hebt om te doen, wij hebben altijd veel lol met t propjesspel)

Beetje muziek aan, hapjes en drankjes erbij en het komt wel goed.
Begint trouwens erg vroeg, heb je ook diner voor ze?