Hee, een vriendin van mij geeft in december haar sweet sixteen!
en de dresscode : paars-wit
alles moet in die kleur, nou weet ik niet wat ik aan moet.
hebben jullie tips ?
thankyou!
Hee, een vriendin van mij geeft in december haar sweet sixteen!
en de dresscode : paars-wit
alles moet in die kleur, nou weet ik niet wat ik aan moet.
hebben jullie tips ?
thankyou!
Heb je iets in je kast hangen wat in die kleuren is? Misschien een wit jurkje en dan met een paars lint en paarse panty *allebei voor een paar euro te koop* opleuken.
Witte skinny, paarse schoenen en paars shirtje/hemdje…? misschien nogal saai, ik weet niet wat voor kleding anderen aandoen…?
Ik vind paars-wit niet echt een mooie combi…
Hey ken je die meisje , welke ja die in het paars met wit (A) gheheh nee sorry (A)
Uhm ja gewoon een paarse skinny miss die word minder snel vies, witte blous en witte sgoentjes, paarse oorbellen & armbandjes ofso
Xxx
Gadver, wat een rot thema. De combinatie paars wit is nou niet echt mooi of zo… Ik zou dan maar doen wat Monique zegt; en dan heel donkerpaars.
alle kleren in die kleuren zijn toch prima dan?
en als je geen paarse kledingstukken hebt kun je altijd nog helemaal wit gaan met wat paarse armbanden enz.
ja ik heb wel een witte broek, paarse en witte schoenen dat wel.
maar ik heb genoeg in die kleuren alleen, ik wil gewoon wel een leuke combi.
niet dat het zo simpel word zegmaar .
Paars-wit. Ieuw.
Misschien een paars jurkje met een witte legging of een wit jurkje met een lichtpaarse legging? Idk.
Moet het echt paars en wit zijn?
Anders kun je ook een wit jurkje met paarse accessoires, of andersom.
Kijk in je kast, wat heb je nog?, gooi dat op een hoop en zoek een setje bij elkaar. [:
Ja het moet echt paars wit zijn,
ik heb nog gevraagd of ik ook iets zwarts mocht doen maar nee.
tis echt paars - wit.
dus ja, ik had ondertussen al iets bedacht alleen ik weet niet of het wat is:
zou dit wat zijn ?
keep it simple, een wit jurkje met een paarse riem/lint, en een paar paarse accecoires zoals ringen/armbanden.
ik vind je bedachte combi wel leuk! alleen zou ik het paarse hempje over het witte doen ipv andersom!
een paarse panty kost bij de h&m maar 3 euro ofzo, en je hebt vast wel een wit jurkje, of anders een grote witte blouse van je vader, of je koopt een XL wit tshirt bij de zeeman, scheurt/knipt de hals eraf en je hebt een leuke shirt dress, misschien nog een leuke riem
en over de schoenen zou ik me niet zoveel zorgen maken, daar kijkt toch niemand naar.
en met makeup kan je hele leuke dingen doen, witte nagellak of paars witte zebraprint op je nagels! of in je oogschaduw, paarse lippenstick.
[quote author=pinkLieve link=topic=140231.msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg4351424#msg4351424 date=1259832377]#msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg4351424#msg4351424 date=1259832377] date=1259832377]#msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg4351424#msg4351424 date=1259832377]#msg
okeeeee dankje, ja ik zat ook al te denken wat het beste was.
maar ik denk dat ik dat doe dan!
[quote author=pinkLieve link=topic=140231.msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg4351424#msg4351424 date=1259832377]#msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg4351424#msg4351424 date=1259832377] date=1259832377]#msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg[quote author=summerstars link=topic=140231.msg4351424#msg4351424 date=1259832377]#msg
met makeup zit het wel goed, ik moet alleen nog even paarse nagellak kopen.
want ik was gisteren ookal een beetje aan het experimenteren met nagellak :a
ik heb wel witte oogpotlood, oogschaduw enz. paars ook wel.
met makeup zit het wel goed, ik moet alleen nog even paarse nagellak kopen. want ik was gisteren ookal een beetje aan het experimenteren met nagellak :a ik heb wel witte oogpotlood, oogschaduw enz. paars ook wel.
je zou ook een mooi krullerig lijntje kunnen trekken vanuit je ooghoek, lekker overdreven en bodyglitter enzo
ik ben wel benieuwd naar het resultaat:P
idd, het is te luchtig naar mijn zin voor een sweet sixteen.