Sweet sixteeen!

Haai iedereen!
Ik heb een vraagje. Weet iemand van jullie, een plek in of dichtbij Hilversum
waar ze een leuk café of een club hebben die je af kan huren voor je Sweet Sixteen?
Rond de 250 personen, denk ik.
Alvast bedankt!
:couplekiss_man_woman:

ZOEKFUNCTIE

Met je 250 vrienden

hahhaahaha

Ja omg ik had zooo’n gave sweet 16, ik was naar the USA geweest, naar het Hilton hotel en daar heb ik met mijn 400 vrienden flink gefeest. echt een aanrader.
en sowieso een celeb inhuren, anders is het echt geen geslaagd feest.

zoekfunctie, google.

Weet je alle namen van de moeders van die 250 vrienden? :’)

Waarom een sweet sixteen… die leeftijd betekend eigenlijk helemaal niks in nederland.

Ey lul, hoezo helpen?

hahaha xD

Weetje wat ook lachen wordt.
125 nep ID’s maken omdat de helft nog niet 16 is

Ja, ik dacht trouwens dat je onder je 18e niet in een club mocht.
Ik altijd helemaal moeite doen om er ouder uit te zien.

Hé, lul, hoezo helpen?

ja je moet naar de USA zoals iemand al zei
en dan sean kingston huren!
mag best veel kosten toch want je wordt maar één keer zestien!

Ay Anna
snapte ik ook niet echt!

maar wil altijd helpen!
net als Oidipous

Als ik iets belachelijk vind is het wel een Sweet Sixteen.

Maar dat is natuurlijk MHO.

Odipous was toch verlieft op zijn moeder?

Nou. Hij was ermee getrouwd, ik weet niet of er zozeer gevoelens bij waren betrokken. Want! Hij wist niet dat het zijn moeder was eerst.
Maar zijn volk wordt eerst geteisterd door pest en Oidipous wil er alles aan doen om die pest te bestrijden, daarom gaat hij aan het orakel vragen hoe hij dat moet doen, maar het blijkt dus dat hij zelf de oorzaak is want
zijn bloed teistert de stad
want hij heeft zijn vader vermoord en kinderen gekregen met zijn moeder!
leuk he

on topic
nee laat maar
ik ga niet meer ontopic
woon niet dichtbij hilversum

*vroem vroem* *zuip zuip* *smoke smoke*

:grinning:

Ja en nu ga ik de TS even dissen omdat Lul het niet durft.
JongAhhhh echt geen leipe shit. Ten eerste heb je niet eens 250 vrienden maar zeg je dat zodat wij je cool vinden. In het echt zijn het er 25. Waarvan je de helft betaalt omdat je geen leven hebt en daarom je tijd door brengt op girlscene. Daarnaast zul je voor elk aannemelijk idee een bank moeten beroven omdat het anders toch ruk wordt. Ten derde wil je alleen maar opscheppen met je sweet sixteen. Zeker zo’n rijk kakkertje dat met pappie’s geld moet pronken.
Ten vierde heb je zelf niet eens de creativiteit je eigen feestje in te richten. Heb je ons voor nodig. Dan zijn die Amerikaanse sweetsixteenhoertjes nog meer dan jij.

ZO. GENOEG DIS?
Don’t take it personal, was voor een goed doel. Oftewel grapje.

Hmmm,

1. GOOGLE
  2. 250? Deel dat door het aantal keren dat je dushii zegt op een dag en je hebt je werkelijke aantal vrienden.
  3. Hier in Nederland heeft 16 geen speciale betekenis dus ik zie het hele punt van ‘Sweet Sixteen’ vieren niet in, maar ik ben waarschijnlijk gewoon weer ouderwets.

Ik denk sowieso dat als je een club kunt huren voor 250 mensen je ook wel iemand kunt betalen die voor je te zoeken

Hey cock ben je niet blij?

Maar! Victoire! Daar sla je de plank finaal mis want

16 jaar oud betekent ALCOHOL PERMISSION !!111!11111!1