sweet dream or a nightmare..

hello, ik start dit onderwerp omdat ik het leuk vind om van iedereen zijn eigen verhaaltje te lezen.
heb jij ooit een droom of dromen gehad die je echt bijgebleven zijn? waarvan je denkt dat ie wel heel bijzonder was, of juist heel angstaanjagend? vertel het ons!

Ik heb 2x dezelfde droom gehad, dat vond ik behoorlijk eng.
Het ging over dat ik ergens dichtbij mijn huis een mobiel had gevonden, hele mooie qwerty dus ik had besloten om hem zelf te houden voor gebruik :’)
en op een gegeven moment ging ik naar huis en was ik alleen, mijn ouders kwamen niet weer van het werk en me broer niet weer van stage, ik dacht dat ze wel weer zouden komen en ging later slapen. Toen ging telkens de deurbel en geklop op mijn slaapkamer raam, gerammel aan mijn deurklink, iemand zat van buiten te schreeuwen dat hij zijn mobiel terugwou ofzo… heeeeeel raar.
2 maand later heb ik PRECIES dezelfde droom gehad.

Ik droomde laatst dat mijn tante dood ging (ze woont in Australië), die droom leek heel echt en ze had ook net een zware operatie gehad. Ik was op dat moment toen ik wakker werd wel bang want je hoort wel eens van die verhalen dat dat dan ook echt gebeurd enzo! Maar gelukkig niet. ;p

En vannacht droomde ik dat ik met mn vriend op een heel mooi eiland was met 2 kindjes, een jongentje (kleuter) en een meisje (baby’tje). We waren natuurlijk wel ouder dan nu. :flushed:

Dat ik zwanger was van een chinees en ging bevallen op een zeilboot met buiten een hevige storm…
serieus die droom was heel raar! O.o

En was het een knappe chinees ? :stuck_out_tongue:

maar had je ook echt een mobieltje gevonden of was dat alleen in je droom?

Ik had een droom een paar maanden geleden die mij echt is bijgebleven want ik vond het heel eng! Ik keek in de spiegel naar mijn tanden en toen trok ik ze eruit of zo heel raar, en toen zag ik de bovenkant van mijn kiezen allemaal op een rijtje en ze waren helemaal zwart en verrot. En het gaf me zó’n eng gevoel, ik was de hele dag een beetje verdrietig en zo, heel raar.

vannacht droomde ik dat mijn navelpiercing bleef haken en scheurde,
ik zei tegen mijn moeder: MAM MIJN PIERCING
zei ze: ach naaien we wel
:'D

Ik had dat ik in de spiegel keek.
En al me tanden vielen uit.
Het was echt heel eng !
Volgens mij op die dag ook op tv gezien.
Maar ik voelde me heel slecht de hele dag.
Raar,wat dromen met je kunnen doen.

Ik droomde vroeger vaak dat mijn broer in zijn kamer een luik vond, en hij daardoor Voldemort ging zoeken. En dan moest ik hem achterna, voordat hij dood ging.
En toen ik heel klein was, had ik een droom dat ik in een hele hoge en grote kamer zat, met alleen maar spiegels. En dan moest ik koprollen maken. Dat was zelfs nog voordat ik echt wist dat ik dieptevrees & hoogtevrees had.

nee dat was in mijn droom… heel apart :’)

Ik had vannacht nog zo’n vreemde droom.

ik droomde dat ik met een vriendin en 2 vrienden 's nachts op een hockeyclub was en dat 1 vriend zei: Er vliegt daar een vliegtuig die hier gaat neerstorten, laten we maar snel naar huis gaan.
Dat ik toen naar huis ging, en dat ik vanuit mijn raam in de verte uitzicht had op die hockeyvelden, en dat ik toen inderdaad zag dat daar een vliegtuig neerstortte.

Het eerste wat ik vanochtend gecheckt heb is of er inderdaad een vliegtuig is neergestort, het leek zo echt.

weet ik niet meer xd
hahaha volgens mij was ‘ie heel dik :’]

hahahahah xd

Heeeel lang geleden, toen was ik een jaar of vijf denk ik, droomde ik dat ik stuiterballen aan het eten was. Toen werd ik wakker en was ik op mijn deken aan t kauwen… En vroeger droomde ik wel eens dat ik een pannenkoekenfabriek in mijn lichaam had… ;p

Ik had die droom eens gezien in zo een dromenverklaarboek ofz xd
Omdat mijn broer droomde dat al zijn tanden uitvielen.
Hij was dan zogezegd bang van het ouder worden :'p

hihi :stuck_out_tongue: lol.

Ik kan zo snel even geen droom ding bedenken XD

Ik had gedroomd dat mijn vriendinnen geen ruzie meer hadden, en in een andere droom ook, en dan zei ik he ik had al gedroomd dat jullie geen ruzie meer hadden xd
Weird…
Ook droomde ik eens… Ok ik weet niets meer :’)

Toen ik klein was had ik gedroomd over de heks van sneeuwwitje. Ze kwam m’n broer en mij achterna en toen gingen wij onder de keukentafel zitten, en ze deed het zeil omhoog, lachte met zo’n ‘muwhahaha’ lachje en toen werd ik wakker. Ik weet niet waarom, maar hij is me altijd bijgebleven!

Ik droom trouwens ook heel vaak dat m’n tanden uitvallen. En 'k heb ook 'ns gedroomd dat ik in m’n nakie over straat liep, haha.

Omg ik weet het terug! ;o
Ik heb in het algemeen wel rare dromen qua plaatsen.
Dan is het in een super groot chic huis, of zo een open plaats ofz met grachten enz xd
Maarnee ik droomde zo eens dat mijn meme een extra kant van haar huis had.
Die extra kant vond ik zo super eng, terwijl er niks mis mee was ofz ;s
Gewoon een grote kamer waar we zo nooit in mochten ofzo…
Nuja ik kan het niet echt uitleggen, ik vond het wel eng eigenlijk xd