Sweet 21

Hee meiden,

Ik word binnekort 21 (in de zomer:P), en wil graag wat doen.
Heb alleen geen idee wát! Hebben jullie leuke ideetjes om te doen met mijn verjaardag? Alle ideeen zijn welkom!
Dit is miss ook handig voor andere meiden die ‘binnekort’ jarig zijn;)

Xx

Je moet een club afhuren en dan zanger ofzo regelen en dan gewoon gaan feesten, het hoeft niet zo te zijn als in sweet 16 ofzo hoor dus het hoeft ook helemaal niet zo duur te zijn, en dan nodig je al je vrienden uit :slightly_smiling_face:

Misschien kan je een tuinfeestje geven? Of als je toevallig vlakbij een strand woont een strandfeestje?

Een club afhuren? Zanger regelen? Maar het hoeft niet duur te zijn. Dat bijt.

Anyway: Je kan gewoon thuis met wat vrienden wat drinken, net zo gezellig :slightly_smiling_face:
Persoonlijk vind ik 21 veel te oud voor het hele ‘sweet’-gedoe.

het hoeft toch helemaal niet zo te zijn? En zo heel duur is het niet om een clubje of cafeetje af te huren, dat valt echt reuze mee en het is echt de moeite enzo waard! Maar als ze het niet leuk/te duur vindt is het ook goed hoor.

Nja, als je een club afhuurt, ga je er natuurlijk ook van uit dat je veel vrienden uitnodigd. Die vrienden moeten allemaal drinken tegen dure club-tarieven.
De clubeigenaar verwacht van jou net zo veel inkomsten als een reguliere avond, maar goed.
Volgens deze site kost het rond de 1000 - 1500 euro om een club af te huren.

Ik heb er verder niet zo veel verstand van, maar ik kan me echt niet voorstellen dat een club/café afhuren goedkoop is.
Tis maar waar je je geld aan uit wil geven.

Kroegjes zijn vaak veel goedkoper. In de kroeg waar ik werk is het voor iedereen die komt 1 consumptie kopen. Dat is 2euro. Dat vind ik dus wel meevallen. Clubs moet je inderdaad niet aan beginnen:p
Ik heb voor mijn 19e verjaardag een tuinfeest gehouden. Ik had waterpistooltjes, opblaasbadje, opblaaskrokodil etc. Van die kinderachtige dingen. En voor iedereen een welkomst cocktailtjes. Vuurkorf aan in de avond en het wordt vanzelf leuk=)
Meestal hoef je niet echt iets te organiseren, gewoon wat mensen uitnodigen en dan werkt het vanzelf wel=)

Nou, het is toch leuk dat je zoveel vrienden kan uitnodigen? Maargoed, als je dat te duur vind is een kroegje in de buurt misschien wel wat beter, ja maar dan passen niet al je vrienden erin :frowning_face:

Wat een rare reactie. Persoonlijk wil ik geen paar 100 man op mijn verjaardag. Hoe minder hoe gezelliger.
TS, uiteten vind ook altijd heel leuk. (met een select groepjes natuurlijk:p) Of een slechte filmavond. (echt een aanrader! Youtube maar eens films als megashark vs. giant octopus)
Koken voor vrienden met cocktails of gewoon wijn/bier?
Dagje naar een andere stad en dan uit?
Zoiets?

Ik had met een vriendin een regeling gemaakt met het poppodium waar we werkten en vrienden van ons die een bandje hadden traden op, miscchien is dat een idee?

Je kan ook je eigen high tea party geven, dat heeft een vriendin gedaan en dat vond iedereen hartstikke leuk. Moet je zelf van die mini hapjes enzo maken.

He meiden, wat een leuke reacties allemaal:) Ik bedoel meet dat ‘sweet’ ook eigenlijk niet het tv programma, maar wist even geen andere topic naam haha. Ik bedoel dus gewoon een feestje voor mijn 21ste verjaardag. Een tuinfeestje doe ik voor familie, maar liever niet voor vrienden… Daarmee ga ik liever weg, dus uiteten is een heel leuk idee, hight tea, uitgaan! Wat vinden jullie ervan als ik een paar vrienden uitnogid om mee te gaan naar een strandfeest in bloemendaal, dat ik de kaartjes betaal? Een club of kroeg afhuren zie ik niet echt zitten(budget) al is het wel een leuk idee:)!

Nodig een paar (alleen de belangrijkste) uit om bij je thuis te komen. Verzin een leuk thema. Als je bijvoorbeeld Hawaii hebt, kan je een bloemenkrans om hem/haar heen doen als hij/zij binnenkomt en een leuk drankje aanbieden. Chocofondue aan & lekkere hapjes. Muziek aan. En dan word het wel gezellig! (:

Ik raad je Groupon aan. Allerlei leuke dingen met heeeeel veel kortin: Ontbijtje voor 2 pers. (als je die dan 3x koopt), vliegeren, visjes die dode huidcellen op eten voor 2 pers.
Ze passen de dingetjes aan op de plaats waar je woont dus al die dingen zijn wel redelijk dicht bij. Mijn moeder en ik hebben al zoveel leuke dingen gedaan door Groupon (:

Thnks cococindy:)! voor je eerste reactie, is inderdaad een leuk plan…

Voorlopig is mijn plan:
Vrijdag met mijn schoolvriendinnen een terrasje pakken in amsterdam en mijn verjaardag vieren met een drankje.
Zaterdag uit in bloemendaal(strandfeest) met mijn echte goede vriendinnen.
Zondag tuinfeestje voor familie vanaf 3u smiddagd.

Hoe lijkt jullie dat? Tips?