Sweet 18 party

Hey mensen

Ik word over een tijdje 18 en wil een groot feest in de tuin geven, met een stuk of 100 gasten
Heeft iemand ideeen over de aankleding, eten, drinken muziek enzo
Misschien wat lampjes en slingers ophangen, en iets van een tent neerzetten?
En boxen huren, of een dj ofiets?

En hoeveelheid drank, misschien met van tevoren een bbq dus dan al vanaf uurtje of 6?
Ik wil het in Juni doen dus dat is het lekker weer hopelijk, en we hebben een zwembad in de tuin
Hoe moet ik dat aanpakken want ik wil niet dat er allemaal bier en eten in het water komt

Heeft iemand ervarng met zoiets, of nog leuke tips of ideeën?
Let me knoww

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Volgende keer even zoekfunctie gebruiken alsjeblieft :slightly_smiling_face:

ben nieuw op deze site dus sorry

Ik word dit jaar ook 18, in juni. Ik wil eigenlijk een super groot feest geven, maar ik ben veel te bang dat het een flop word. Daarom geef ik geen feest, haha. Ik hoop nog steeds op een surprise party, maar goed haha.

Ik zou het simpel houden.
Qua versiering: slingers en ballonnen.
Zorg voor statafels en mogelijk een party tent.
Qua hapjes: kaasje, worstje, nootje, chipje.

En met de muziek?

Laat ze hun eigen drank meenemen. Veel makkelijker en scheelt jou heel veel geld.

Gwn te top 100 ofzo op je feest afspelen.
Meeste mensen op je feest zullen dat wel leuke muziek vinden.
En qua drank en hapjes: gwn wat snoep, nootjes, paar zakken en sooren chipies, kaas, worstjes, paar caken/ taarten. En misschien is het wel leuk als je een zwembad in je tuin hebt een zwemfeest te houden!
Maar nadeel is wel dat er dan waarschijnlijk wel in jullie zwembad eten ofzo zal komen te liggen.
In iedergeval wees creatief!

Er is NIKS sweets aan.

Waarom 100 mensen? Waarom niet alleen een gezellig feestje voor de mensen waar je écht om geeft, is dat niet veel gezelliger?

Omdat ik een keer een groot feest wil geven, want wordt dan 18 en ben geslaagd en heb mn rijbewijs

Slotje.