Sweet 16 -

Hee lieve girlsceners!
Ik geef binnenkort een groot feest omdat ik 16 word! Ik heb een zaal gehuurt, dj enzo is allemaal al geregelt. Het thema word pink! Hebben jullie misschien nog wat orgineele ideeën qua versiering enzo?
xoxo

Ah leuk! :grinning:
Hm… kijk naar my super sweet 16 zou ik zeggen :stuck_out_tongue:

roze slingers en ballonnen.

Je kunt het dan heel romantisch roze maken, al weet ik niet of je dat leuk vindt? Roze lampionnen zijn bijvoorbeeld zo schattig! Al zou je dan wel moeten checken of dat mag i.v.m. de brandveiligheid.

Ja ik wilde zowiezo al superveel roze ballonen, het liefst zoveel dat er niets meer van het plafond zichtbaar is! Ah lampionnen vind ik ook echt een leuk idee! Meer ideeën? Super bedankt voor jullie ideeën :slightly_smiling_face:

Hihi ik volg ook elke dag my super sweet 16 idd voor inspiratie!

(nep)bloemen? verder zou ik het niet echt wetenn… behalve wat hiervoor al is gezegd natuurlijk.

Ohja dat vind ik ook echt een superleuk idee! Ik dacht er ook aan van die papieren bandjes te laten maken weet je wel, en die dan roze laten maken natuurlijk en tekst erop, en die dan aan iedereen geven of bij de uitnodiging stoppen!

kommetjes met roze snoephartjes?
teddybeertjes xd …

een tafel met alleen maar snoep en een chocolade fontijn enzo

IJssculpturen, overal foto’s van jezelf, en mooie mannen in roze ondergoed?

het thema is pink. je kan dan alles roze maken enzo, maar ook heel ruig. denk aan de artiest pink (: ik weet niet of je dat leuk vindt? en inderdaad, veel my super sweet 16 kijken. veel plezier alvast!

Hihi dankjewel voor alle reacties, ik ga er zeker een paar gebruiken (:
Nog meer ideeën zijn altijd welkom

een roze loper voor de ingang :grinning:! Of misschien 2 van die grote roze beelden van poedels of roze ligkussen?

Ja ik zat ookal aan een roze loper te denken want dat is wel echt leuk!

Moeten je gasten ook in 't roze komen? Zullen de jongens leuk vinden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

ja roze lampionen / lampen ophangen kijk zulke:

http://www.ariadneathome.nl/wp-content/uploads/2010/08/lampionnen.jpg

En roze coktails glazen van plastic kan je bij de xenos halen. En bijvoorbeeld bij zit plekken van die roze kussens of een hoekje met allemaal kussens / fatboys roze. En uitnoding is ook leuk als je zo roze maskertje bij doet of iets in die vorm

Bij Sweet 16 en de kleur roze denk ik aan lichtroze met goud. Klinkt misschien dom maarja.

Een roze loper is idd leuk!

Je ouders dwingen je een roze auto te laten geven!
oke grapje grapje, inderdaad gewoon zoveel mogelijk roze doen, roze drankjes., desnoods roze marsmellows enzo.

Serieus? Dit doen Nederlanders nu?