sweet 16 .

Heeee meiden, ik geef vrijdag mijn feest want dan ben ik jarig . 16!!! Ik weet alleen echt niet wat ik moet gaan doen. Iemand ideeen ?

alvast gefeliciteerd!!! :grinning:

BBQ? Word fantastisch weer… En daarna misschien leuk muziekje op binnen enzo…?

Gefeliciteerd alvast!

Maar morgen dus?
En je moet nu nog iets regelen?
Beetje krap aan he.

Alvast gefeliciteerd!

Idd, BBQ’en? Of gewoon lekker in de tuin zitten met muziek & drank enzo? Uit eten en daarna uit met vriendinnen?

Nou er komen gewoon gezellig mensen langs en ze blijven slapen (een paar), maar moeten we gewoon film gaan kijken ofzo?! Dat soort dingen bedoelik , hoe kan ik de mensen ‘bezig houden’

High tea?

Film kijken is zo, afgezaagd :") C’mon, je wordt maar 1 keer 16!
Maar ehm, ga cocktails maken (desnoods zonder alcohol), singstar spelen, twister, ja weet ik het.

Het feest begint pas in de avondna het avond eten,dus dat zijn eigenlijk niet echt opties ;)Miscchien weet iemand en leuke film ofzo?

Voor films kan je wel even de zoekfunctie gebruiken, weet niet in welke richting je een film wil namelijk.

ik vind cocktails maken een leuk idee!
misschien kunnen jullie daarna nog uit?
weet niet of je dat al mag, maar cocktails maken is sowieso leuk.

leuker dan film kijken (vind ik)

barbequen
muziek
poolen

ik ga ook een sweet 16 geven, een groot feest maar ook zo’n feestje als jij doet. (;
eerst gaan we bbqen, dan beetje cocktails maken, en daarna gaan we uit.
en misschien daarna nog een filmmarathon. ons vorige record was 4 films. ^^
maar weer even ontopic. cocktails maken is echt heel erg leuk! alleen weet ik niet of je dat mag van je ouders?x

kom je lekker laat mee 1 dag van te voren:p
btw er zijn hier ontzettend veel topics over

maar een soort cocktailbarretje + wat andere drankjes(bier, frisdrank) in de tuin, maak wat lekkere hapjes (snacks, toastjes, stokbroodjes, piccolini’s etc), zet een lekker muziekje op en let the party begin…

Dan hoef je morgen alleen nog maar wat drank en hapjes te kopen, ik neem aan dat jullie wel glazen hebben & een cd’tje/afspeellijst ofzo maken met leuke muziek.

nog 1 uuurtje

Een film, oke. Als ik 16 word ga ik een enorm beach party geven in Bloemendaal of strand Zuid in Amsterdam.
We gaan drankjes mixen, lekker zonnen en ik ga twister meenemen, muziek, koelbox voor gewoon drinken voor mensen die niet drinken, waterpistolen en plastic tassen.

Ik ben in augustus jarig, en niemand gaat voor het eerst op vakantie. Dus ik vier het dan.