sweet 16!!!

wat word er meer gedronken op een sweet 16? 10 jongens 20 meiden…
  • bier
  • cola, sinas, sprite etc
  • breezer/smirnoff ice
  • kir/witte wijn
  • shotjes
  • rose bier/ radler en andere aparte bieren
  • mixdrankjes zoals safari
  • anders

0 stemmers

hey,
ik ben Shannen in september word ik 16 :beer:. ik wil graag voor mijn vrienden een feest houden. aangezien ik mijn 15e verjaardag niet heb gevierd, mag dit sowieso een groter feest zijn. alleen ik ben niet zo handig met plannen etc :flushed:.
dus ik wil jullie om goede raad vragen. bijvoorbeeld: hoeveel drank heb ik nodig en hoeveel bier? welke drank, welk bier? wat heb ik nodig aan snacks en andere versnaperingen. wat voor een locatie is geschikt? en wil ik dat iedereen die komt iets betaald, of weer niet? enz. enz. enz.

gegevens die mischien handig zijn: :wink:
-30 personen. waarvan 10 jongens en 20 meiden.
-15 a 20 personen zullen zeker wel iets drinken. een regel zal zijn: dronken = weg.
-de meiden drinken allemaal geen bier.
-we hebben een grote partytent en grote tuin met grote overkapping.
-muziek is geen probleem. maar een vriend als DJ regelen is ook van toepassing

heel erg bedankt alvast…! :bowing_man:
Xjes Shannen

:couplekiss_man_woman:

Als mij gevraagd zou worden om naar een feest te gaan zou ik mooi thuis blijven, dus dat zou ik niet doen .

Ik zou zeggen dat iedereen gewoon een fles drank mee neemt. Want ik heb wel eens mee gemaakt dat een grote groep eerder weg ging. Lekker voordrinken op het feestje…
Zelf koop je gewoon 2 kratten bier, ik weet niet hoelang je feest moet gaan duren?
Ik weet niet of het mag van je ouders, maar dan zou ik het inderdaad in je tuin doen met een partytent.
Wij hadden qua muziek gewoon een laptop met 1 grote speaker, meer dan zat, anders komen de buren toch wel klagen.

Qua snacks zal ik gewoon 2 dozen van die hapjes kopen.
En borrelnootjes en chips. Is het op, dan is het op.
Weet namelijk niet wat je budget is :cold_sweat:

Eh? Ik denk dat je bedoelt dat als je zou moeten betalen om naar een feest te gaan enz… Maar ja, ik zou echt niet om geld gaan vragen, dat vind ik zo cheap. Wel kan je als kadotip geld vragen en dat gebruiken om het feest mee te geven.

En ik zou 3 kratjes bier doen, welk merk maakt niet zoveel uit toch? Maar ik zou voor Heineken gaan, dat is lekker standaard. En verder wijn/rosé. Ik zou geen sterke drank kopen, tbh. Dat is vaak duur en uit mijn ervaring drinken de meesten toch wijn of bier. En verder fris.
Hapjes zou ik simpel doen, gewoon chips, nootjes, M&M’s, die dingen.
Locatie, eh, nou bij jou thuis dan toch? In de tuin is wel leuk! Misschien wel handig om van te voren dan even een briefje in de bus te doen bij de buren, i.v.m geluidsoverlast enzo.

nou bijvoorbeeld bij 2 vriendinnen hebben ze 10 euro per persoon gevraagd en dan mag je zonder limiet drinken en eten enz…