Sweet 16!

Heyy allemaal,

Ik ben over 2 weken jarig (word dan 16) en geef komend weekend een feestje. Ik gaan uiteten met 10 vriendinnen en dan nog anderhalf uur bij mij thuis chillen. Ik wil mijn huis een beetje versieren in het sweet 16 thema. (of is dat heel kinderachtig?)
Ik ben bang dat het dan super ongemakkelijk enzo word wanneer we bij mij thuis zijn. Ik ga waarschijnlijk een beetje muziek opzetten enzo… maar dan komt er echt zo’n: “en nu?” moment…
Ik ben een beetje een control freak dus ik word er super nerveus van.
Hebben jullie tips waardoor het misschien minder akward word. En hebben jullie tips wat voor drinken/eten dan zal maken?

Thanks alvast! :slightly_smiling_face:

Het is helemaal niet kinderachtig! Juist leuk.
Misschien is het een idee om een high tea te doen?
Allemaal kleine gebakjes en broodjes met thee, koffie, chocolademelk of wijn.
En voor de muziek zou ik gewoon slamtv aanzetten haha.
Het praten komt vanzelf wel!

Maak je geen zorgen, dat komt allemaal goed!
Wanneer je thuiskomt gaat iedereen gewoon lekker zitten en het kletsen komt vanzelf, inderdaad gewoon een leuke radiozender erop en klaar. Misschien dat je een spelletje kunt doen? Wij doen met de vriendinnengroep vaak “30 seconds”, een soort van hints maar dan met het omschrijven van woorden in plaats van uitbeelden. Biedt vaak al genoeg hilarische momenten om er een gezellige avond van te maken.

Qua hapjes zou ik niet al te moeilijk doen; jullie zijn immers al uit eten geweest. Wij doen vaak gewoon paar bakjes chips, wat kaas/worst/komkommer en stokbroodje met 2-3 salades (bijv. kruidenkaas, filet american, eiersalade). Uiteindelijk verwacht je dat je maar ongeveer anderhalf uur thuis zit met de hele groep, dat is voorbij voordat je het weet.