Sweet 16

Heyy,
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar een van mijn beste vriendinnen wordt 16 in Februari. Ik wil met wat andere meiden wat organiseren voor haar maar ik weet niet goed wat ik moet doen. Zelf lijkt mij het leuk als vriendinnen iets voor je organiseren maar meestal is de ‘‘bedoeling’’ een groot feest met veel mensen maar we hebben allemaal niet zo’n hoog budget om uit te geven en heel veel vrienden van ons wonen in R’dam dus dat kunnen we ook niet ff snel regelen… Heeft iemand misschien een leuk idee?? Ik wil haar heel graag verassen! Alvast heel erg bedankt voor de reacties!! Liefs x :kissing:

Alsjeblieft help me meiden! Ik heb al op alle verjaardags toppics gekeken maar ik kon niets vinden :frowning_face:(

Waarom is de “bedoeling” meteen een groot feest? Je kunt toch ook gewoon bij één van jullie thuis eventueel het feestje organiseren? Of je doet bij haar thuis een surpriseparty. Zorg dat ze die dag weg is en regel vervolgens alles.

Een surprise party zoals Distel zegt klinkt als een leuk idee, misschien kun je iets met haar ouders regelen?