Sweet 16

Heyy, mensen op het forum!

Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met iets te bedenken voor mijn ‘verjaardagsfeestje!’
Ik word 16 en oké, het is hetzelfde als alle andere verjaardagen, maar op de een of andere manier weet ik me toch geen raad wat ik nou zou kunnen doen…

Drie jaar geleden alweer had ik een feestje met al mijn beste vriendinnen en gingen we een High Tea bakken en film kijken, en twee jaar geleden had ik een feestje voor de hele klas met bowlen en barbecueën en een workshop. Vorig jaar had ik geen tijd voor een feestje door een reis met school en huiswerk en daarna vakantie waarin veel mensen weg waren.

Dus daarom wil ik dit jaar wel héél graag iets gaan doen :slightly_smiling_face:
Hopelijk hebben jullie tips, of vertellen jullie me wat jullie met je verjaardagsfeestjes gedaan hebben! (Vooral zestiende verjaardag)

xoxo

De titel kan wel in het Nederlands, en zonder hoofdletters.

Aan mijn zestiende verjaardag heb je niet zo veel (thuis een filmpje kijken met wat eten), maar mijn vriendin heeft op haar zestiende verjaardag een soort Wie Is De Mol gedaan, maar dan in Amersfoort en met de mensen die ze had uitgenodigd. Was erg grappig :slightly_smiling_face:

Ik heb je titel even aangepast, mag inderdaad niet in hoofdletters.

Dankje @Estranged en @Alioqui voor jullie reacties! Ik zit nog steeds een beetje uit te vogelen wat ik kan gaan doen