Sweet 16

Hé,
Ik heb even een vraagje. Ik word bijna 16 maar ik weet echt helemaal niks te vragen voor mijn verjaardag. Hebben jullie misschien leuke ideeën ?
Mijn moeder leek het wel leuk om ‘iets blijvends’ te geven, i.v.m. met dat ik 16 wordt of zo. Maar ik zou echt niet weten wat, dus iemand ??

Ik heb een heel lekker en duur luchtje van mn moeder gekregen en van mn vader een ander luchtje en van mn broertje ook n andere en van mn tante en neef ook weer n andere :stuck_out_tongue: heb dus 4 parfums gekregen. Misschien is dat wat leuks??
Anders kan je misschien je kamer opnieuw inrichten voor je verjaardag hmmm ik weet nu even niets meer maar als er iets leuks binnenschiet dan Edit ik wel ff :stuck_out_tongue:

@ Gitix: Dankje, maar ik heb ook al best veel verschillende luchtjes. :slightly_smiling_face:
en mijn kamer vind ik ook oké, maar toch bedankt. :slightly_smiling_face:

Of je kan een echte dure merktas vragen bijvoorbeeld van marc jacobs of Versace, dat is wel iets wat je maar 1 keer krijgt tenzij je heel rijk bent want die dingen zijn echt duur en daar doe je wel zuinig mee

@ Gitix: Ja, dat is waar. Maar ik heb ook al paar tassen en ik heb liever meerdere, verschillende tassen die ik kan afwisselen dan 1 dure tas. Maar toch weer bedankt. En ik weet het, ik ben een moeilijk persoon. :stuck_out_tongue:

je kan ook Gouden oorbellen of ketting of ring enzo vragen. dat is ook best lang houdbaar omdat t goud is :stuck_out_tongue:

hahaha geeft niets :wink: Zo doe ik ook ideeen op voor als ik jarig ben :stuck_out_tongue: oke ik ben net jarig geweest, maar mn volgende verjaardag word ik 16, ook reden om iets duurs te vragen en dan kan ik er lekker lang over nadenken :wink:

Ipod, nieuw mobiel, abbo op een tijdschrift dat je leuk vindt, nieuwe fiets, merk spulletjes mja ik heb een hele waslijst met spullen die ik wil, word binnenkort ook 16 :slightly_smiling_face:
enne btw, het is word met een d
ik word
jij wordt

sorry moest ff x

ojaa,
of een designer horloge (L)_(L)
want dat wil ik ook en monique van girlscene had ook zo’n horloge gekregen toen ze slaagde.
xx

Of zo’n designer zonnebril die monique ook had :stuck_out_tongue:
p.s. ik typte heel snel drm maak ik snel typfouten, maar op school ben ik wel goed in Nederlands :stuck_out_tongue: maar ik heb t al verandert :wink:

je kan kaartjes voor en concert van de lievelings zanger(es)/band vragen als ze/hij rond deze tijd naar NL komt/komen :stuck_out_tongue:

Neee ik had het tegen anniek :stuck_out_tongue:
want zij zei
ik wordt bijna 16 ofzo iets :slightly_smiling_face:
jij hebt het wel goed hoor :sunglasses:

Of… je kan een hele mooie gala jurk vragen (Misschien disignermerk :wink:) :slightly_smiling_face:

O hahah ik had wordt ook met t geschreven maar moet met d zijn :stuck_out_tongue: Toen had ik t verandert

Scooter, een hippe Johnyfiets, een bedelarmbandje met fotootjes van je familie erin, een hip feest vragen (a real sweet 16 party, americanlike), mooie echte parelknopjes voor in je oren, met je vriendinnen een fotoshoot(oftewel mooie foto’s van jezelf en anderen… als je wilt), een ticket voor een ver of mooi land waar je altijd naar toe wilde(die herinneringen zijn blijvend, zoiets zal nooit iemand je meer afhebben, een reis is echt een hele ervaring. Vooral als het niet zo’n ik-zit-alleen-maar-aan-het-zwembad-vakantie is), gedicht of een regel van een mooie tekst/songtekst uit laten snijden en overspuiten op een slaapkamermuur(is echt heel gaaf, alleen sjablonen zijn wat duurder)
Mm, zelf vind ik deze dingen wel leuk. Hihi, zosnel weet ik verder een niks

Maareee… Hoe duur mag t ongeveer zijn? Want ik geef wel suggesties, maar die zijn wel onwijs duur :stuck_out_tongue: Want miss wil je moeder niet zoveel betalen :stuck_out_tongue:

ik was 11 november jarig

en 10 november mochtik naar di-rect ookal was het een uur rijden en dat was echt geweldig! k heb de nacht van mijn leven gehad :slightly_smiling_face: dus zo heb ikmijn 16de jaar ingeluid .
k heb ook een mobiel gekregen van mijn ouders

Mooie ring of naamketting ofso?

Ik word in maart 16 en ik weet ook nog niet echt wat ik wil :stuck_out_tongue: (okee, het duurt nog wel even, maargoed x) de tijd vliegt ) Als je ouders veel geld er voor over hebben zou ik een jaar highschool in Amerika ofzo doen! :open_mouth: dat lijkt me zooo vet om te doen, maar het kost wel ongv 5000 euri’s =/

ik word in januari 16 jaar en ik krijg een scootie