sweet 16!!!

hey,
ik ben Shannen in september word ik 16 :beer:. ik wil graag voor mijn vrienden een feest houden. aangezien ik mijn 15e verjaardag niet heb gevierd, mag dit sowieso een groter feest zijn. alleen ik ben niet zo handig met plannen etc :flushed:.
dus ik wil jullie om goede raad vragen. bijvoorbeeld: hoeveel drank heb ik nodig en hoeveel bier? welke drank, welk bier? wat heb ik nodig aan snacks en andere versnaperingen. wat voor een locatie is geschikt? en wil ik dat iedereen die komt iets betaald, of weer niet? en kies ik er voor met aanhang of weer zonder aanhang (als je iemand uitnodigd, mag die persoon 1 vriend meenemen) enz. enz. enz.

gegevens die mischien handig zijn: :wink:
-30 personen. waarvan 10 jongens en 20 meiden.
-15 a 20 personen zullen zeker wel iets drinken. een regel zal zijn: dronken = weg.
-de meiden drinken allemaal geen bier.
-we hebben een grote partytent en grote tuin met grote overkapping.
-muziek is geen probleem. maar een vriend als DJ regelen is ook van toepassing

heel erg bedankt alvast…! :bowing_man:
Xjes Shannen
:hugs:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Met goed gezelschap en muziek kom je al een heel eind. Ik zou dan ook gewoon wat mixdrankjes of asti voorzien voor de meiden. Qua hoeveelheid is moeilijk te schatten aangezien je niet vermeldt of ze veel drinken of weinig. Aanhang moet je zelf weten. En inkom zou ik persoonlijk niet vragen… Dat komt zo vreemd over, denk ik. Veel plezier met je feest! :upside_down_face:

Wat doet dit bij Nieuws en actualiteiten ?

Net wat ik dacht…

Hier wat inspiratie voor je!

Hier is een algemeen topic voor. Gebruik even Google of de zoekfunctie.