Sweet 16!

Hi allemaal!

Ik word over een maandje 16, en nu heb ik besloten om toch een ‘groot’ feest te willen geven ipv met 4 vriendinnen ofzo. Nu ga ik best wel vaak naar feesten dus ik weet wel hoe het gaat enz, maar om het zelf te organiseren is toch wat anders. Een vriendin van mij had ooit 15 mensen uitgenodigd en er kwamen er maar 4, nu ben ik dus bang dat zo iets ook bij mij gaat gebeuren. Ook weet ik niet precies wat voor muziek, gewoon een goede radio zender? We hebben super goede speakers in de woonkamer maar ik weet echt niet wat ik allemaal moet opzetten. Ik ben ook heel bang dat het heel erg saai wordt en dat iedereen zich gaat vervelen, maar ik wil niet echt iets doen zoals cakejes maken of verkleden of fotoshoots ofzo zoals ik vaak lees, als het goed is komen er ook wat jongens enz.

Dus… iemand tips, please?! :flushed:

Xx

Eerst zeker weten dat degene die je uitnodigt ook DAADWERKELIJK komen. Wat betreft de drank (ik neem aan dat je dat wel gaat halen, ookal is de grens verhoogd naar 18+), besef dat je verantwoordelijk bent wat er gebeurt bij je thuis en onderweg.

Wat betreft activiteiten, verzin wat creatiefs. Meestal is het gezellig ook met zn alle te zitten, muziek aan en gezellig kletsen.

De grens is niet verhoogd naar 18+.

Oh jawel.

Het is nog niet rond, je kan nog steeds op je 16e alcohol drinken.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html