sweet 16 van mn zusje

mijn kleine zusje word binnenkort 16 jaar. groot feest dus! ik wil graag een feestje voor haar organiseren omdat mijn sweet 16 niet zon succes was… mn ouders hadden dat geregeld maar serieus mn oma had het nog beter kunnen doen… dus dacht ik laat ik dat voor mn zusje maar doen zodat zij een beter feest krijgt! maarja ik ben redelijk inspiratie loos. ik heb al wel haar beste vriendin gebeld en die komt een weekje logeren, die ziet ze bijna nooit omdat ze ver van elkaar wonen, dat is verassing 1, maarja ik wil wel iets meer doen als dat… ik heb alleen geen idee wat…
kunnen jullie me helpen??

het feest
-moet niet te uitgebreid zijn
-moet gezellig worden
-mag niet al te duur maar het mag wel wat geld kosten

en verder… geen idee

help pleassseee hihi

Oef, als je geen uitgebreid feest wilt weet ik het al niet.

Mijn sweet 16 gaf ik samen met 2 andere klasgenootjes en tegelijkertijd beste vriendinnen en op onze sweet 16 waren 95 mensen op komen dagen! :slightly_smiling_face:
We hadden ook zoooooo veel drank. En we hadden alles goed uitgestippeld. Partytenten geregeld en van vrienden sta tafels, 2 DJ’s waren er en het was in een tuin, weer zat mee, we hadden een hele bar. Het was echt geweldig :slightly_smiling_face:

-alcohol
-leuke muziek
-cakepops
-twister
-nibbits

Drankjes
Muziek
Hapjes
Entertainment (?)

Je zou het lekker in de tuin kunnen vieren. Dan leen je een partytent, vraag je een neef of vriend die voor DJ wil spelen, je hangt slingers en lampjes op en dan ben je al een eind. Verder kijk je wie je van te voren uitnodigt en laat het ze op tijd weten.

Vraag desnoods of iemand anders je ook kan helpen met de voorbereiding, scheelt je zelf weer een hoop gedoe. Succes.

Zie het algemene topic.