Sweet 16 in m'n eentje? :-(

Al weken keek ik uit naar de nacht dat ik 16 zou worden (vannacht dus). Ik heb een paar weken geleden al tegen vriendinnen gezegd dat ik die nacht met hen mee uit wilde omdat ik dan eindelijk legaal de café’s binnenmag waar hun ook altijd uitgaan. Er zijn er wel een paar op vakantie, maargoed, ik had er nog een aantal “over”. Dus ik belde en smste er zonet wat vriendinnen die wel thuis zijn, krijg ik te horen dat ze moe zijn en zich niet lekker voelen, en er zijn er een paar die hun telefoon niet opnemen. :S Verder zijn mijn vader en moeder niet thuis want die moesten naar het feest van een bekende (wat ik overigens niet erg vond want ik zou toch met mijn vriendinnen uitgaan en ze dus 's avonds niet zien). En mijn zusje is ook niet thuis want zij wilde niet alleen thuisblijven, aangezien mijn vader en moeder niet thuis zijn en ik ook niet thuis zou zijn, dus is mijn zusje bij opa en oma slapen.

Nou, “sweet” 16… :’(

aaahh dat is wel zielig voor jou ;o
ik weet niet wat je moet doen =[

Aaaaaaah, das kut. Ik weet hoe het is om vriendinnen te hebben die opeens geen zin meer hebben, da;s de rede waarom ik me hier nu helemaal de klote zit te vervelen. Ik heb zelfs al een boek van 214 pagina’s uitgelezen. ¬¬ Maar… sweet 16, toch maar…

Morgen nog een dag, en een avond.

aah meisje…nou in ieder geval gefeliciteerd!

Wat voor cadeaus heb je gekregen?

:cry: aah. upje?

Ben je morgen jarig?

aaah wat kut, probeer die andere zometeen nog eens te bellen anders…
of vraag een van je nichtjes (als je die hebt & ouder zijn dan 16) mee, maar in iedergeval gefeliciteerd :grinning:

Omg die klonk dom.

Maar als je morgen jarig bent, ik ook :grinning::smiley:
Gefeliciteerd alvast (:

Mijn verjaardag morgen is ook kut. Ik vier het niet, m’n vriendje heeft het vorige week uitgemaakt en ik ben er nogsteeds niet overheen -.-

Sweet 16! Maar dat is niet leuk van je vrienden.

Alvast gefeliciteerd!
Is idd niet leuk, als al je vriendinnen zo doen!

(Ik ben op vakantie in Frankrijk jarig over 13 dagen, heb ook niemand behalve mn ouders… Zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:)

Maak er een leuk avondje voor jezelf van, en probeer dat van je vriendinnen uit je hoofd te zetten.
Neem een relaxed bad, houd een spa-avondje: lak je nagels, doe een maskertje, etc. Ga dan voor tv zitten met een goed boek + dvd, zachte kussens en veel chocolade/chips. :slightly_smiling_face:

Mss zijn ze stiekem wel een surpriseparty aan het organiseren :slightly_smiling_face:

Wat stom =O
Maar toch gefeliciteerd ^^

lullig , ik zou zeggen verwen jeself lekker met chocola , en films , ofso

aaah wat zielig nou :open_mouth: nouja alvast gefeliciteerd dan

als je vanvond echt alleen bent dan maken we gewoon een feestje hier bij deze forum ter ere van jou xD

Bedankt voor al jullie lieve reacties en dat jullie met me meeleven! Nu voel ik me tenminste ietsje beter.

aaahw, poor you! :astonished:
Dat is echt kut.
Sorry dat ik het zeg, maar wat voor vrienden zijn dat?
Ik zou het, net zo als diegeen boven mij zei, het gezellig met jezelf maken!
alvast? Gefeliciteerd met je sweet 16!

poor you ;l
anders vier je het een andere dag?
huur een leuke film
koop een bak ben & jerry’s ( of wat anders )
en ga die film kijken
en hou een meidenavond voor jezelf?
ik weet het ook niet ben niet zo goed in verzinnen. :blush:
echt wat kut zeg dat ze “ziek” zijn… :frowning: -__-

maar gefeliciteerd

Gefeliciteerd,
we maken hier wel een party :slightly_smiling_face: