sweet 16 ideeën (roze)

HEey

Ik ben in november jarig en ik wil graag een sweet sixteen geven :slightly_smiling_face:
Weet iemand een leuke locatie? ik heb hier in de buurt geen park of zoiets…
ik denk dat ik het roze of sex and the city ga doen, maar ik heb geen idee hoe precies…
Heeft iemand leuke ideetjes? ook qua eten heb ik geen idee,
kan iemand mij een beetje op weg helpen ?
xx

Aantal personen? Budget?

Ik denk max 50 personen en een budget van 100 euro… Muziek draai ikzelf en t gaat dus vooral om t eten en drinken en mijn outfit… Ik wil eigenlijk geen alcohol doen omdat ik zelf niet ga drinken, maar ik ben bang dat mensen dat raar vinden

ik denk dat 100 euro een beetje weinig is! Voor 50 mensen hapjes en drankjes is duur hoor, en ik zou wel een beetje drank doen ookal drink je zelf niet.

100 euro ga je echt niet redden voor 50 personen! Ik zat al aan de 80 voor 40 en toen nam iedereen nog zelf drank mee, op een paar flessen wijn en een paar kratten bier na.

Is er ook geen goede vriend(in) van je in die periode jarig die ook 16 wordt?
Dan kan je misschien samen een feest geven, grotere locatie (thuis?), desnoods wat minder mensen, maar dan geef je niet in je eentje zoveel uit.

ja daar dacht ik ook al aan, maar ik ben in november jarig en hou mn feest denk volgend jaar zomer, maar dan mag iedereen drinken dus dat is miss niet zo hadnig… maar ik ga volgned jaar naar een nieuwe school dus ik heb nog geen vriendinnen.