Hoiiii,
ik word volgende maand 16, en ik wil dat natuuuurlijk vieren!
maar het probleem is dat ik niks om uitgaan geef en niet drink,
dus wil ik zeg maar echt iets gaan doen ofzo, niet uitgaan of weet ik het.
Iemand ideeen?
Heeeee ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, dus ik ga dit topic in de gaten houden (:
Okee ik ben pas in september jarig, maar dat maakt niet uit XD
Maar beschouw dit maar als een upje!
gewoon thuis? muziek taart eten ^^
cocktail party x)
themafeestje waar iedereen lekker gek kan komen !
mmmja, zoals ik al zei, ik drink niet, dus dan zou het een mocktailparty moeten worden!
high tea of etentje?
.
hmm… mijn beste vriendin is niet zo ondernemend helaas, heb haar sweet 16 geregeld.
High tea dat is echt super leuk!
Dus je weet wel hoe je een feestje moet regelen!
Bepaal eerst hoeveel mensen je uitnodigd, dan thuis houden of ergens een grotere ruimte regelen. Muziekje hapjes/drankjes je kan ook beetje alcohol halen en zelf niet meedrinken. Verder idd een thema misschien. Of je gaat met een kleiner groepje iets doen zoals bowlen ofso ;p
Dat vind ik niet zo leuk van je vriendin, ik al heb ik geen inspiratie zal ook haar sweet 16 organiseren. Is dan leuk voor haar =)
bbq!!!
jaa dat is leuk! Had mn zus ook gedaan, slager uit t dorp geregeld, die komt dan met zn mega barbeque en vet veel eten, en dan gewoon gezellig buiten zitten, en chillen!
dankje voor de tips!
leuke idee’tjes, vooral de bbq!
upjeeee - ik word ook binnenkort 16 . maar ehmm wat houdt een High tea nou precies in?!
Cocktailparty (zonder echte cocktails dan, haha) waarbij iedereen in jurkjes moet komen en een chocoladefontein neerzetten :’)
High tea’en inderdaad, is ook heel gezellig
dankje dankje! ik weet inmiddels in ieder geval wel een beetje wat ik wil doen, haha, we hebben een zwembad in de tuin, dus dat komt altijd van pas!