Sweet 16; HP costume party

hee, ik had laatst een idee voor mijn sweet 16 (is pas in augustus, maar vroeg beginnen met plannen! :grin:) namelijk een harry potter costume party.
ga dit niet kinderachtig vinden, het is juist bedoeld als één grote grap (zo ben ik/mijn vrienden nou eenmaal xD).
waar ik bijvoorbeeld aan dacht zijn uitnodigingen in de vorm van de brieven van zweinstein, iedereen komt in gewaad, dat soort dingen. hebben jullie nog ideeën (die niet al te duur zijn, ben immers geen miljonair)?
xx

Volgens mij gaat dat teveel op een Helloween-partij lijken. (qua hapjes e.d)

Hier mijn ideetjes:

*Een prijs voor het beste kostuum! en dan echt iets harry potter achtigs? ( ik weet echt niets van harry potter dus zou niet weten wat)
*Bij de ingang een bord met de naam van dat station? spoor 9 1/2 ofzoiets toch?:stuck_out_tongue:

• Potten met bladeren ( als de verschillende kruiden nezo:P)
  • Plak de ramen af met vuilniszakken zodat het extra donker is.
  • Wierook voor het beetje aparte mysterieuze geur?
  • Maybe een rook machine als dat niet te duur is? lijkt me ook wel vet!
  • en misschien als hapjes van die beans die hebben we ook in nl en zijn niet zo duur volgens mij? Je zou nog een spelletje kunnen doen wie de juiste smaak raad!
    *Op internet zoeken naar harry potter hapjes ofzo genoeg mensen die zulke dingen bedenken op het internet…

Links:

En zo een taart:
http://www.cakecreate.co.uk/upload/pic/3151768.jpg

Ik vind je idee trouwens echt leuk. Ik heb een keer een “childhood” feest gegeven. Mensen waren verkleed als de spice girls met die plateau schoenen enzo echt hilarisch. 1 jongen kwam als bikermice! En 1 had een flippo ketting!

Ja inderdaad, goed idee! Erg leuk en origineel.

Wat iemand al zegt, Mandragora’s! Planten haha. Of zo’n spandoek voor je deur ja, perron 9 3/4.
En natuurlijk Smekkies in alle Smaken :grinning:

En zo’n speciaal hoekje, voor de drie Relieken. :stuck_out_tongue: De Mantel van Onzichtbaarheid, de Zegevlier en de Steen van Wederkeer. Of nog meer dingen zoals Steen der Wijzen, dagboek van Ginny, het medaillon, gruzielementen enz. Én natuurlijk bezems! In de hoek een paar en dan pimpen ofzo haha.

Oja, boven de snoepjes kun je bordjes ophangen als ‘‘Braakbabbelaars. Eten op eigen risico!’’

Leuk, ook met die kostuums.
ja ik ben harry potter fan xD

leuk idee,
maar ik weet niet meer
alles is hierboven eigenlijk al gezegd…
upje voor jou

Whahaha merk het! Ik las je stuk en dacht echt WTF? Haha. Als je zo een feestje houd moet je wel zeker weten dat je het met allemaal mensen doet die er fan van zijn. Anders is het echt zo van waar slaat dit op en dat op?:stuck_out_tongue: Maar als al je vrienden het leuk vinden en snappen lijkt het me erg gezellig!

AAAAAAH Ik ken alleen de Engelse namen xD
Ben ook een vermaard HP-fan, alleen na het laatste boek is het een beetje downhill gegaan, maar ik kijk nog altijd uit naar de films ^^

Tja, wat wil je gaan doen? Wil je gezellig met z’n allen gaan kletsen, of spelletjes doen, eten, dat is ook belangrijk om te weten.

OH, oh, je kunt ook naar buiten gaan! HAHAHAHA dat is echt leuk ^^

oh wauw, bedankt voor de reacties! ik heb er nu echt zoo’n zin in!
ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen en waar, dus dat wordt nog ff brainstormen, maar kga wel vast een inkooplijstje maken :grin:
xx

Geen dank! En ik had nog een ideetje. Maybe is het vet om alle theme songs die ze in de film draaien af te spelen. Maybe niet het hele feest lang maar bij binnenkomst en weggaan! Of van dat enge/mysterieuze muziek.

ja :grin:
en misschien een sorteerceremonie aan het begin? alleen geen idee hoe k die hoed aan het praten krijg :laughing:

Ik wel! maar wel zonder beweging. Je zet een tafel neer met een zwart laken erover en daar knip je een kijkgat in en dan verstopt iemand zich daar. En dan leg je die hoed op de tafel met een boxje eri en dan sluit je een microfoontje aan en die persoon onder de tafel kijkt dan en beslist!:stuck_out_tongue: