Sweet 16 groot feest, iemand tips?

Hallo meiden

Ik ben vandaag al bezig geweest om een lijst te maken over de benodigheden van mijn aankomende SWEET 16. Ik kijk hier ontzettend naar uit, omdat je maar 1 keer de leeftijd 16 krijgt! Je kunt wel zeggen: dat heb je bij elke leeftijd, maar 16 blijft speciaal. En daarom wil ik graag er iets groots van maken, hebben jullie leuke ideën?

mijn volgende ideeën zijn:

-ik wil 16 lichtjes bij de ingang van de locatie hebben (ik ga een ruimte huren)

• bij de ingang heel veel ballonnen
  • een roze taart met roosjes erop

verder weet ik nog niet zoveel, want ik wil inprincipe ook wel film kijken, maar daar kan dat niet!

helpen jullie me meiden?

xoxo Eef

alsof iemand die 16 lichtjes gaan tellen xD
maar geen ideetjes dus upje voor jou

chocoladefondue!, jamjam

het gaat om het symbool laura

Laat een band komen of een DJ

.

Heb je geen vrienden met een bandje of iemand die goed kan zingen ofzo? Bij ons op school zingen echt heel veel mensen, haha. :stuck_out_tongue:

Ik ken wel gewoon wat soort van “dj’s” misschien jij ook?
En uhm, heel veel lekkere hapjes ! en chocolade fondu en uhm, muziek… en nog meer ;p

.

als uitnodiging koop je iPods (of iPads/iPhones) en daar spreek je een bericht op in en die deel je dan uit en dan mag iedereen de iPod houden (:

Ja of je hebt gewoon geld over :’)

Verzin een leuk thema. Maak kleurrijke cocktails, en zet deze bij de ingang, zodat iedereen er eentje kan pakken als hij/zij binnenkomt. Huur iemand in om de muziek te doen.

Jij bent enorm rijk zeker?

dit doet me denken aan die verwende meisjes van my super sweet 16.

stoelendans? :slightly_smiling_face:

Nee ik vind een feestje/verjaardag gezellig als
-er een leuke Dj aanwezig is(goeie muziek!)
-er eten is
-genoeg zit plaatsen en grote dans ruimte is
-veel gezellige mensen er zijn

de rest maakt m

:grinning_face_with_smiling_eyes:

eigenlijk is het idee wel leeuk, alleen dan een goedkoper iets zoals een cd waarop je iets inspreekt ofzo.

misschien klein podiumpje
lekker eten
dansers/danserressen in huren
een leuk thema verzinnen ( hollywood,safari,hawai,runway)
leuk om misschien een dresscode in te voeren(alleen 1/2 bepaalde kleuren)
leuke uitnodigingen uitdelen zodat iedereen al zin in krijgt

up!

Op mijn ‘sweet sixteen’ gingen we jenga doen en kaartspelletjes. x]

Sla in ieder geval veel drinken in, wij waren met zn twintigen en er gingen toch zeker wel 8 flessen van 2 liter door en dan ook nog limonade enzo. Ja het was alcohholvrij.