Sweet 16 & Feestje voor slagen

[i]Heey iedereen!

ik ben binnekort jarig (18 juni) en ik wil samen met een vriendin een feestje geven, zij was in mei jarig. en als het goed is gaan we ook allebei slagen!

dus we willen een feestje geven & ik ga een ruimte huren hier in de buurt voor het feestje…
Nou leek het ons leuk om een soort thema voor het feestje te doen, dus hebben we Hawaii/zomer bedacht, weten jullie misschien leuke drankjes, hapjes, versieringen, spelletjes of muziek die bij dit thema horen? of heb je misschien andere leuke tips?

alvast bedankt!

Liefs
[/i]

Hee, ik heb het zelfde! Ik word 28 mei 16 en wil ook een examen party geven.
Dus ik ga even meelezen met deze topic voor handige tips. (:
Alvast gefeliciteerd. x x

Koop een boek met cocktail recepten. Genoeg leuke drankjes die je zelf kunt maken, of terplekke. Je kunt dan bijvoorbeeld de verschillende dranken voor de mix op een tafel zetten en mensen kunnen zelf een cocktail maken, of je vraagt je broer/neef/buurjongen om als barman te spelen.

Spellen die het altijd goed doen, thema of niet: Singstar op de playstation of Wii spelletjes. Als je dat zelf niet hebt, moet je even een vriendin lief aankijken.

[i]@ iDanielle
Haha wat toevallig! jij ook alvast gefeliciteerd!

@ Harpa
Dat is een leuk idee! de vriendin waarmee ik het feestje geef heeft een Wii! maar dan moet er in die ruimte wel een tv komen,… dus dat is dan wel weer lastig! & ik heb meteen m’n zus gevraagd en ze wil graag voor “barvrouw” spelen!

Dankjewel alvast![/i]

(up)

up

ik zal proberen wat te bedenken =)

• misschien kun je zo’n groot scherm aansluiten op de wii of op beamer/dvd speler -onze overbuurman kan dvd’s erop kijken, weet niet precies hoe- en dan wii’en of een zomerdvd/clipjes/foto’s opzetten zonder geluid. gewoon als ‘versiering’

• je kan een chocolade fontijn kopen n.n en dan op een tafel zetten met sateprikkers en vruchtjes ofzo.

• allemaal lekkere hapjes & zomerse shakes & mixen enzo

• ik heb géén idee hoe duur het is, maar het is zó gaaf! bij examenfeest vorig jaar hadden ze zo’n discovloer gehuurd! als het heel duur is zou je bijv. ook ¤2 entree ofzo kunnen vragen :wink:

en tot slot nog een leuke cd: 100x zomer 2009
en dan zou je bijv. ipod ergens op kunnen aansluiten, cd’s maken kan natuurlijk ook maar als je heel veel muziek wil heb je er nogal veel nodig.

in ieder geval have fun xD

coacktails :grinning:
Deel hawaislingers(voor om je nek) uit! Kost geen drol bij de action ofzoiets :grinning: Is iedereen tenminste wel in thema
Lekker salsa muziekje!
Misschien heb je bij de action ook wel van die opblaas palmbomen!
En misschien kun je wel een zwembadje met zand(strand idee) neerzetten! Groot zeil eronder, handdoek en parasol erbij en je hebt een ‘love hoek’ HAHHAH verzin ik ok ter plekke

je kan bijv. iedereen een welkomstdrankje geven en iedereen zo’n bloemenketting (je weet wel zo’n hawaiiketting) geven of laat iedereen zich verkleden volgens het thema en als hapjes denk ik aan verschillende soorten fruit ofzo. tenminste dat is waaraan ik denk bij het thema hawaii en zomer.

haha, dat is een cool idee.