Sweet 16 & 18 feest

Heeee!

Ik ga binnekort samen met een vriendin een feest geven, zij wordt 18, ik 16. We gaan het feest in mijn tuin geven (die is redelijk groot). Het thema is gemaskerd bal. Iedereen moet dus met een maskertje op komen.

Hebben jullie misschien nog leuke ideetjes? Bijvoorbeeld voor muziek, eten, decoratie…?

X

Ik hou zelf nooit echt van die thema’s, dan ben je verplicht tot iets. Maar als jullie dat leuk vinden, vooral doen! Als het lekker weer is kun je buiten bbqen. Dan haal je wat vlees en vegetarische dingen en stokbrood en salades. Kan iedereen ook zelf kiezen :slightly_smiling_face:. Voor muziek kan je een iemand vragen of hij leuke muziek op een cd zetten (of het zelf doen). Of een youtube playlist aanmaken en dat aanzetten. Tsja, decoratie lijkt me verder niet echt nodig, behalve slingers en ballonnen :slightly_smiling_face:! In ieder geval alvast gefeliciteerd en veel plezier :grinning:!

als je youtube list maakt wel ff adblock (voor google chrome) downloaden, anders heb je die irritante reclame tussendoor

Als je t feest gaat geven op een dag dat het heel warm is, zou ik als ik jullie was een ander thema bedenken… als het 25 graden is en je moet een masker op dan gaat dat wel heel erg zweten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Verder is bbqen altijd wel leuk, misschien cocktails ?