SWEET 14!

Hee, ik ben 4 juni jarig en ik wil op mijn verjaardag een groot feest organiseren! Ik weet eerlijk niet gezegd wat wel chill is om te doen.
Ik dacht van een beachparty, gewoon op het strand. Maar als het weer tegenvalt is het een grote blunder en er komen rond de 200 mensen… Maar hebben jullie nog leuke ideetjes voor een verjaardag waar veel mensen kunnen komen en low budget? xxxxx

Misschien kun je een party tent huren en het feest daar en/of in de tuin ofzo geven?

He, ik ben ook 4 juni jarig, alleen ik wordt 19.

En wtf 200 mensen?!?!

200 mensen? Dan ga je failliet aan drank!

Laat maar, had er even overheen gelezen dat je 14 was. Maar mag je wel zomaar een feest geven op het strand? En anders kun je ook een zaaltje huren (nouja, zaal als er zoveel mensen komen) of een hele grote tent ergens buitenaf.

zet muziek op koop chips en drinken

Heey ik ben ook 4 juni jarig! dan word ik 15. Haha gefeliciteerd iedereen die dan jarig is :wink:

14 jaar en 200 mensen? :open_mouth: Wow, dat is wel heel veel.
Ik zou om eerlijk te zijn een zaaltje afhuren. Dan zit je veilig.

Waarom als je 14 wordt, dat is echt een leeftijd waar je niks aan hebt, als je nou 16 of 18 wordt, oké.
uchverwendkuch
Maar iig, zaaltje huren oid idd. :slightly_smiling_face: Mét DJ natuurlijk.
En op z’n minst een auto claimen en als je die niet krijgt heel hard gaan janken/krijsen/huilen :rainbow_flag:
oeh wat ben ik weer eens gemeen. Foei. :grinning_face_with_smiling_eyes:

:ok_woman:

Dit.

En ik zou echt geen ‘beachparty’ geven. Huur gewoon een zaaltje. En waarschijnlijk heb je wel méga veel geld om al die 200 mensen te vermaken. Ofja, dat hoop ik voor je.

Haha ik ben ook 4 juni jarig!

Populaire dag haha. (:

Omg sweet.

Maak met je ouders een lijstje? Ze hebben vast wel een limiet en dan weet je wat je een beetje kan/mag doen.

Zoveel mensen uitnodigen is toch helemaal niet leuk? het is toch veel leuker om iets met je echte vrienden te doen? Een barbecue/high tea/pannenkoeken bakken etc…

En sweet 14??

mijn vader is dan jarig^^

Als je 14 wordt een groot feest geven met facking 200 mensen?
Ik denk dat ik eerder een klein feest zou geven voor m’n allerbeste vrienden en vriendinnen, gaan logeren, een high tea, films kijken, muziek luisteren…

200 Mensen :’) ik zou eerder een klein bescheiden feest geven en dan thuis een feest geven ofzo! Of als je een groot feest wil een zaal huren en met een thema werken!

Maar een zaal huren is opzich duur, want ik ga het zelf betalen en beachparty mag ik gewoon geven. Wat eten kopen + drinken enz… Maarja 200 mensen valt opzich mee, want er wouden meer komen maar anders kan ik niet meer betalen!!

Kan jij het betalen om 200 mensen (besef je wel hoeveel dat is?) een hele avond (of middag?) eten en drinken te geven?

haha btw toen ik vorig jaar 14 werd, had ik 5 vriendinnen uitgenodigd,gingen we glowgolfen, eten, bingo spelen en films kijken haha en nog blijven slapen… dan is jouw feest wel een beetje overdreven denk ik?