Sweaters combineren?

Hi! Ik heb een vraagje: in de winter vind ik van die dikke truien altijd zo lekker warm, dus ik heb er nogal wat in mijn kast liggen, like this:

http://i61.photobucket.com/albums/h48/woo-nik/Adidas%20Apparel/Sweater/AdiTrefoilHoodieBlk-Gold6.jpg

Maar ik weet eigenlijk nooit hoe ik ze echt leuk kan combineren. Gewoon met een jeans, riem en schoenen vind ik zo saai. Met een sjaal vind ik het geheel vaak wat te “dik” worden. Dus heeft iemand leuke ideeën, dan hoor ik het graag! x

Doe gewoon een leuke jeans aan en een paar felkleurige sneakers.

Rokje + hakken
Nee, dat zou ik niet doen, ehm, ik zou er toch een (skinny) Jeans bij aantrekken, met een paar sneakers ( felgekleurd of zwart/witte met bijv leuke beenwarmers? )

Acid wash jeans(legging) en een iets langer hempje eronder? Mouwen opstropen en misschien wat armbanden erbij (om het iets meer meisjesachtig te maken xd).

die klink leuk! maar zelf draag truien gewoon met een skinny en sneakers, lekker makkelijk en het zit zo lekker (en daar zijn die truien toch voor?)

waarom zou je een simple lekker warme trui gaan verbouwen naar mode… ja sorry hoor maar die trui is er voor gemaakt om warm te zijn en niet als mode…

in het aller begin is elk kleding stuk gemaakt om de mens warm te houden en het is allemaal mode geworden dus dan vind ik het niet heeel raar als je een trui gewoon een beetje leuk aan wilt doen.

ja ok maar waarom die trui is gewoon een trui en als je hem niet leuk genoeg vind dan koop je hem toch niet:P maarja zo ben ik dan xD

Ja joh, maar dat was niet mijn vraag, hè?
En verder: wat DEVIDED zegt.

Idee van Maaiku is wel heel leuk, dankje!