SWAROVSKI bij etos

je kan bij de etos sieraden kopen van het merk swarovski!
van de collectie: Made with SWAROVSKI® ELEMENTS
de producten zijn allemaal voor de helft van de prijs.
http://www.etos.nl/beauty/swarovski

sorry ik wou dit even zeggen :blush:

Oke mooi.

Lelijk en overbodig duur…

Is het ook echt zilver of niet ?

Die bloemenoorbellen zijn wel leuk (:

leuk…voor me moeder

Het kan al gauw truttig staan, maar als je het leuk combineert + ervan houdt, dan is het voor zo’n prijsje leuk gedaan. :slightly_smiling_face:

eh… overbodig duur?

Oh ik vond een ring wel mooi en zit te twijfelen. Wist niet eens dat ze met het merk swarovski samen hebben gewerkt.

Ik wil graag weten waar jij je sieraden haald als je dit duur vindt ;O

er staat trouwens met kenmerken van swarovski, dat betekend dus dat het niet de stenen zijn… Helaas ;O

Volgens mij is het gemaakt met swarovski steentjes maar niet van het merk swarovski.
die bloemetjes zijn wel leuk maar ben bang dat ze te groot uitvallen. :heart::heart:

nou ik weet wel zeker dat het niet echt swarovski steentjes zijn want die zijn veeel meer waar dan 10 euro xd.

idd zeker niet de echte swarovski, ik heb een pen met swarovski steentjes erin:wub: Maar wel jammer anders had ik het miss wel gekocht(somige dingen)

Die ringen zijn leuk (: Maar dit kan nooit Swarovski zijn, dat is veel duurder.

"May be you have wondered many times what does the tag “MADE WITH SWAROVSKI® ELEMENTS” mean when you see a piece of jewelry in a store.

Swarovski has a brand for the loose cut crystals sold to independent designers, which is, “SWAROVSKI® ELEMENTS”.

Het zijn dus wel swarovski steentjes. Die worden dan los verkocht aan andere designers, die er dan sieraden mee maken

Klopt :slightly_smiling_face:!

Mwah, niets voor mij! Maar bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:

Dit is reclame.