Swaptopic #1

Hierbij wil ik u allemaal van harte uitnodigen bij onze eerste swaptopic.
Dit topic is een leuk initiatief van Funkyunicorns, Passionate & Feelthelove.
Dit swaptopic stond eerst bij Verkoop.

De regels:

• We spreken een budget af. (exclusief verzendkosten).
  • We trekken lootjes via een site zodat het allemaal eerlijk gaat.
    Dit betekent dat je waarschijnlijk je emailadres moet invullen.
  • We zijn te vertrouwen, en we zetten elkaar in het betrouwbare verkoperstopic.
  • Iedereen vult op die site ook haar interesses in zodat we een beetje weten hoe en wat.

Persoonlijk denk ik dat het handigste is als we in groepjes werken. Bijvoorbeeld Jan, Klaas en Piet gaan lootjes trekken. Dan krijg je 1 week de tijd om alles op te sturen. Alles moet voor bijvoorbeeld (begindatum 9/8) op 16/8 bij de persoon die op jouw getrokken lootje staat binnen zijn.

Mocht iemand nog informatie hieraan toe willen voegen, dan hoor ik dat graag!
Swapse girls! (:

Laten we beginnen met een groepje van 5, gewoon om even te zien of het werkt!
Ik zit te denken aan een startbudget van €5 exclusief verzendkosten.

• Feelthelove.
    -
    -
    -
    -

Jaaa leuk! Misschien is het ook een idee om een beetje richtlijnen toe te voegen van wat voor cadeautjes?

Heb alleen net wel ontdekt dat dit al bestond haha, had even gegoogled.
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/regels-swaptopics-248183.0.html
& er zijn er al een paar in het crea bea forum.
Dus ben bang dat we het via daar moeten gaan doen!

Ah balen! Nja, we zien wel hoe de moderators erop reageren!

Ja is goed. Ik lees wel allemaal dat er door de moderators niet wordt gereageerd bij dat algemene topic waar je een swaptopic moet aanvragen en dat mensen daar gewoon uit zichzelf eentje zijn begonnen. Anders plaats je hem gewoon daar als het hier niet mag! :slightly_smiling_face:

ik doe meee ! :grinning:

Op het moment zijn er niet echt actieve swaptopics (volgens mij zelfs helemaal zero), dus van mij mag het :slightly_smiling_face: het topic kan alleen wel beter naar Crea Bea (voor het overzicht) en het is dan wel het vermelden waard in de beginpost dat dit komt vanuit het Verkoopboard, zegmaar.
Dus Feelthelove, als je dit gelezen hebt, kan je dat dan even zeggen? Dan verplaats ik 'm. :slightly_smiling_face:

Ik doe ook mee! :grinning:

Ik wil ook graag mee doen!

Jasmijn, Ambiciones, xSaraai en Feelthelove (ik) zullen wij alvast beginnen? Gewoon even kijken of het werkt?

Ik vind het goed :slightly_smiling_face:

Willen jullie 3 dan even 3 interesses en adres, en jullie emailadres in een note sturen? Dan voer ik die in een site in, en dan krijg je de getrokken naam in je mailbox (:

Kan ik nog meedoen?

Ja hoor, dan ben jij de laatste! Stuur mij even je adres, emailadres en 3 interesses (:

Groepje gesloten! Mochten er nog meer meisjes zijn die mee willen doen, dan kunnen jullie een nieuw groepje beginnen :grinning:

ik heb het verstuurd :slightly_smiling_face:

Toppie! Nu is het wachten op xSaraai en Ambiciones. Ik zat te denken aan, als vandaag de gegevens binnen zijn (krijg je vandaag ook je lootje in je mail) dat het dan uiterlijk volgende week zaterdag bij de ‘getrokken’ persoon moet zijn. Dus 13 augustus (:

Leuk! Ik heb je een bericht gestuurd.

ahh shit ik ben net te laat, ons internet viel uit gister -.- kan ik heel misschien nog meedoen? ^^