Swap

Lady’s!!

It’s swapping time!!

Wat is swappen? Heel simpel gezegd, ruilen.

Vaak worden er door de swappers wat kleine hebbedingetjes bijgevoegd, dat ligt een beetje aan het soort swap. Het gaat hier vooral om de gezelligheid en het verrassingselement.

Regels;
Minimaal aantal cadeautjes: 4
Minimaal bedrag besteden: ¤5,- excl verzendskosten
Moet in A4 envelop passen ivm verzendskosten

Hoe trekken we de ‘swaplootjes’?
Via lootjestrekken.nl (: Dan krijg je via de mail te horen wie je hebt & het adres en zo! Hoe dit gaat? Ik vul de namen in en e-mailadressen. Dan krijg je een mailtje en moet je een verlanglijstje maken. In je verlanglijstje moet je zetten wat je NIET wilt hebben, je girlscenenaam, bijzonderheden en je adres. Dan weet dus maar 1 iemand je adres.

Weet je niet hoe je je swap moet versieren? Hier wat opties en/of inspiratie;
Briefkaarten, stickers, [boomerang]kaarten, adreslabels, briefpapier, versieringen, theezakjes, koffiedingen, platte magneten, linten, monsters[shampoo, cosmetica], handgeschreven brief.

Kaartje met je naam & girlscene naam in de swapenvelop is verplicht

Sluitingsdatum inschrijving: 1 november 2011
Uiterste opstuurdatum: 21 november 2011
Openingsdatum: 26 november 2011
Thema: Aangepast op wensen van degene die je hebt!

Deelnemers:

• Angellove89
  • HOIHEYHAAAAAAI
  • Naomiix
  • Losje
  • coulditbeme

Als je mee wilt doen stuur mij dan even een prive bericht met je emailadres!!

Ik leef vast onder een steen, maar geen idee waar je het over hebt.

Ik geloof dat ik ook onder een steen leef :’)

Jaar geleden ongeveer is hier een swap topic geweest maar die kan ik niet meer vinden

Ik voeg me bij het stenendorp. Wtf is dat?

Wat voor soort swap? Creatief of?

Tja, ik kom er ook even bij wonen (:
Maar, leg uit?

Iets met wisselen maar daar houdt t bij mij ook op :’) Uitleg?

Dat swappen van spullen/kaarten of iets? Dat is 't enige swappen wat ik ken van dit forum.

Wordt wel druk onder die steen zo! :wink:

Een swap is soort vn uitwisselen vn dingetjes.
Dit kan creatief zijn maar ook met bepaald thema.
Je krijgt door middel van lootjes iemand waarvoor je die swap maakt, en dit dan aanpast aan zijn/haar wensen/persoonlijkheid

Het is de bedoeling dat het in een envelop past en dit beetje leuk aankleed

http://i1136.photobucket…reaangellove/CIMG0624.jpg

http://i1136.photobucket…ve/enveloppenswap0174.jpg

voor de steenmensen; bij een swap trek je eerst lootjes. op dat lootje staat een adres waar je je envelop moet toesturen. in die envelop doe je allemaal kleine spulletjes en kaarten en dingen. de envelop versier je helemaal en stuur je op. je krijgt dan ook zo’n envelop terug :grinning: als dit doorzet doe ik graag mee :slightly_smiling_face:

Oh dat! Ik kende het wel maar wist niet -meer- dat het swap heette. Dankje!

graag gedaan (: wil je ook meedoen?

Nou ik ben niet zo creatief en ik heb niet zoveel tijd, maar ik zal t topic even in de gaten houden want het lijkt me op zich wel leuk. :slightly_smiling_face:

We kunnen toch een aardige tijd afspreken? en creatief ach sommige zijn op een andere manier creatief dan het versieren

Ik wil ook best meedoen. :grinning:
Er was toch zo’n site waar je je adres in kon vullen en dat het dan automatisch ‘geswapt’ werd zodat niet iedereen kon zien wat je adres is? Ik doe alleen dan mee, denk ik, want ik geef m’n adres liever niet aan tien vreemden (1 vind ik ook al een beetje eng). XD

Ja die site weet ik ook ff niet meer…Is er iemand die dit soort dingen vaker georganiseerd heeft?

^ Ik zal er even over denken!