Swap: zomerse matchbox - opgeeftopic

DE SWAP IS GESLOTEN, opgeven is niet meer mogelijk
Jaaaa hier is hij eindelijk dan!
Het opgeeftopic voor de 2e (kawaii) MATCHBOX SWAP!

Deze swap heeft een andere twist dan de 1e, het is wel nog steeds de bedoeling dat je een luciferdoosje helemaal vult met allerlei kleine leuke dingetjes (denk aan stickers, gummetjes, kraaltjes, lintjes, armbandjes, oorbellen, snoepjes (let op de datum!), ringen, lucky stars, kleine kawaii poppetjes en alles wat er verder nog in past!)

MAAR… deze keer moet alles te maken hebben met de ZOMER
denk aan: strand, zon, zee, vrolijk, kleur, stralend, enz.

Ook versier je weer het doosje aan de buitenkant, zodat het niet meer op een luciferdoosje lijkt maar eerder op een leuk cadeautje (foto’s zie onderin in deze post).

Regeltjes:

• Het liefst dat je in Nederland woont, anders betalen mensen verschillende verzendkosten (naar België is 1 postzegel al gelijk ¤0,79 ofzo), anders zorgen dat je het naar een adres in Nederland kan laten sturen :wink:
  • Het moet wel in een envelop passen, en als je de TNT niet vertrouwt kan je het in een bubbeltjes envelop doen ^^
  • Er moet een briefje met daarop je naam & girlscene naam bijzitten
  • Zorg dat het er netjes en verzorgd uitziet, en doe er geen afval/ troep in :wink:
  • Verzend het op tijd, als dat niet lukt kan je bij mij terecht om het te melden
    - En natuurlijk niet verklappen wie je hebt, dat is niet leuk :wink: (denk eraan: tot het einde volhouden, ook al heeft er 1tje nog niet zijn/ haar swap binnen!!!)

Samenvatting:
Matchbox swap
Lucifer doosje van het merk zwaluw (of een ander merk, als hij maar 7 cm x 5,8 cm is :'3)
inhoud mag je zelf bedenken wat je erin doet, zolang het maar met de zomer heeft te maken (maar houd rekening met allergieën enzo)
Deadline opgeven: OPGEVEN KAN NIET MEER, DE SWAP IS GESLOTEN
Deadline verzenden: 17 JULI

Wie doen er mee:

• DinjaDONUT (ik dus)
  • LovesBambi
  • Blublubululu
  • MichelleRawwr
  • SweetHeartHere
  • thirzaax
  • iVampire
  • MissDreaming
  • mirjam1997
  • xxJetjjxx
  • designable
  • Telephonic
  • Cacharell
  • Lizziej30
  • sweetstuff

*Degene die hun e-mailadres op 10 juni niet voor 18.00 uur hadden doorgegeven heb ik verwijdert uit de swap, ik hoop dat jullie de volgende keer wel het op tijd doorgeven. Bedankt voor uw begrip.

Voorbeelden:

http://i169.photobucket.com/albums/u228/Dinja1426/Girlscene/DSC00128.jpg

http://i169.photobucket.com/albums/u228/Dinja1426/Girlscene/DSC00129.jpg

http://i169.photobucket.com/albums/u228/Dinja1426/Girlscene/DSC00173.jpg

http://i169.photobucket.com/albums/u228/Dinja1426/Girlscene/DSC001752.jpg

Hoe heet je?
Dinja
Hoe oud ben je?
18
Wat is je lievelingskleur?
Roze, met zwart vooral
(maar in de zomer: allerlei felle regenboogkleurtjes, fel roze, paars, geel, blauw, groen, rood)

Heb je een allergie, zo ja waarvoor (dan kan je partner daarmee rekening houden :grin: )
nope
Wil je nog iets kwijt voor degene die jou straks heeft getrokken?
Euhm alleen dat ik het superleuk zou vinden om kawaii figuurtjes te ontvangen (Hello Kitty, My melody, Mameshiba, Mamegoma, Rilakkuma, voedsel met cute gezichtjes)
en leuke dingen van zomer (plaatjes van strand, zon, zee, en andere leuke kleine hebbedingetjes dat met zomer heeft te maken xD)

Hoe heet je?
Nicole
Hoe oud ben je?
16
roze
Heb je een allergie, zo ja waarvoor (dan kan je partner daarmee rekening houden :grin: )
nee geen allergieen
nee ^^ wees creatief

@LovesBambi
ik heb je erbij geschreven!

Zou ik nog een keer mee mogen doen?

tuurlijk!

Wanneer is de verzenddatum?
De komende tijd zal ik het namelijk heel druk hebben, aangezien ik nog over wil.

Tenminste, als je mijn stomme e-mail kan toevoegen.

Ik dnek er nog even over na, maar het lijtk me echt superleuk!

Hoe heet je?
Tessa
Hoe oud ben je?
15
Lime groen en licht blauw
Nee
Ik heb gaatjes voor oorbellen.

ik wil wel mee doen alleen zou niet weten wat ik er in zou moeten doen ):

Het lijkt me erg leuk om te doen, maar ik zie al 2 mensen die kawaii en fimo leuk vinden. En ik kan niks met fimo en ik heb geen idee waar ik iets van kawaii figuurtjes moet halen haha :’) (is dat ook niet best duur ofzo?)

Ik zal even kijken, 9 juni is iig de opgeefdatum
dan zal de verzenddatum ongeveer 3 á 4 weken verder zijn =)

Hoe heet je?
Michelle Cohrs

Hoe oud ben je?
15

Groen, blauw en lila :3 (Kleuren van de natuur)

Nee hoor, dat heb ik niet :wink:

Ik hou van Fantasie dingen, zoals Elfjes (MIJN FAFO WEZENTJES), Magische stenen, natuur, mytische wezens (zoals trollen, faunen, pixies etc)

Ook hou ik van dieren, zoals wolven, uilen, muizen, fretjes, honden, katten etc :slightly_smiling_face:

Hou ook erg veel van geheime, mysterieuze dingetjes. Zouals oude sleutels, mysterieuze hangers, dingetjes… VAMPIEREN <3

En, hou ook ofc erg veel van Animé/manga en kawaii stuff (maakt niet echt uit wat)

Zoo… Dat was even een hele “hou van” lijst xD

Maar voornamelijk Fantasy/misterieus/natuur achtige dingen :slightly_smiling_face:

kan ik mee doen?

omg, visagie20
en nu ga je zeker wéer afhaken?

bij ons stopte je omdat je geen tijd had en nu hebben wij een probleem, en nu wil je 't hier zeker weer gaan verpesten?

@ chocofontein,
thnx voor het melden

Ik ben niet egt van kawaii ofzo, integendeel, haha .
Maar is dat erg, ?

@ DinjaDONUT
ja, ik schrok even toen ik zag dat zij alweer meedeed, terwijl ze bij ons net was afgehaakt omdat ze ‘geen tijd en zin meer had’. daarna schold ze iemand uit toen diegene even meldde dat het nogal vervelend was wat ze deed, want we hadden al lootjes getrokken enzo!

trouwens, heb jij mijn matchbox al gekregen? (:

nee ik doe gewoon echt mee
ik hou me der aan en het spijt me ook hoe ik afkapte maar ik ga t redden nu als jullie me bij die andere nog nodig hebben kan t
ik had iets maar dat is al geregeld

HAHAHAH
dat bepaal jij niet.
sorry :’) maar kom op, je kan wel zeggen dat je meedoet maar denk eens even na: ik ben toch wel degene van wie het bericht is en wie deze swap regelt.
en als ik die verhalen hoor denk ik toch even dat je moet wachten tot de 3e swap.
ik zou niet willen dat mijn swap verpest zou worden.