Swap! Who's in?

DEZE SWAP IS VOL!

Dit betekent dat we lootjes trekken met behulp van een site, en voor de persoon die het hebt getrokken, geef je iets. Het mag iets zelfgemaakts zijn, maar je kan ook iets kopen. HET MOET ALLEMAAL IN EEN LUCIFERSDOOSJE. Zo’n grote.
Zij zegt dan waar ze van houdt, of noemt een thema, of je mag zelf kiezen.
Verzendkosten zullen zo’n 1 euro zijn, neem ik aan.
Het luciferdoosje moet ook gepimpt!

ABOUT…

Telephonic:
Naam: Laura
Leeftijd: 14
Hobby’s: Tekenen, dingen ontwerpen, shoppen, fotograferen, zingen, en ik vergeet vast nog een boel.
Interesses: DEMI LOVATO! Als er een kaartje naar haar concert inpast, mag dat ook ^^. En sieraden, mode en ik ben best goed in talen.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Ik hou van zwaluwen! Ik vind een dromerige stijl wel mooi, lichtroze achtig met wit ofzo. Of roze met zwart. Ik vind veel wel leuk. Ook hou ik van strikken.
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Nee, voor zover ik weet niks. Nouja: ik haat dieren (klinkt heel erg, hahah) omdat ik bang voor ze ben, en ik ben echt voor heel veel bang. Ik weet niet hoe het komt.
Verdere opmerkingen o.i.d: (net zoals iedereen) IK HEB ER ZIN IN!

Kikkerkus:
Naam: Maureen
Leeftijd: 14
Hobby’s: Knutselen, tekenen, schilderen, haken, koken, ik heb een notebook, origami enz.
Interesses: creative dingen; beursen, nieuwe dingen proberen,
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: vintage, ouderwetste dingetjes (kleding, camera’s, sierraden, kinderen, poezie plaatjes, van die sepia dingen enz.) Rood, van die patroontjes die op die auto staan bij mijn avatar, zwart wit, poezie plaatjes, engeltjes, batik
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: —
Verdere opmerkingen o.i.d: Ik heb er erg veel zin in.

xlikeparamore:
Naam: Laura
Leeftijd: 14 (piepjong vergeleken bij jullie!)
Hobby’s: Tekenen, schilderen… eigenlijk alles wat creatief is
Interesses: ontwerpen, muziek
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Zwart met neonkleuren, doodskoppen/sterren/hartjes, een beetje van die stoere dingen (hoeft niet persee hoor!)
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Ik ben allergisch voor sommige parfum, dus dat dan liever niet
Verdere opmerkingen o.i.d: Hmm niet echt, maak er wat leuks van! (:

Movelikejagger:
Naam: Bente
Leeftijd: 15
Hobby’s: uit eten, geld uitgeven, make uppen, nagels lakken (ik haat wel dat ik altijd zolang moet wachten tot ‘t droog is haha) & films kijken/gewoon relaxen
Interesses: high heels, beauty, fashion en dieren (niet echt interesse, maar ik hou zó veel van mn katten, en andere dieren!)
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Ik ben gek op blazertjes & mijn lievelingskleur is rood.
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Helemaal niks! ;’’)
Verdere opmerkingen o.i.d: Ik heb er SUPER veel zin in, en hoop dat iedereen er iets leuks van gaat maken!

krullevaar:
Naam: Marieke
Leeftijd:17
Hobby’s: Sieraden maken, shoppen, mn paard Jara (:
Interesses: Psychologie, dieren, fashion.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Aztec print!
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Ik heb chemokuren en mag daardoor geen parfumdingetjes, en ik heb ook niet veel eetlust die liever geen snoep oid.
Verdere opmerkingen o.i.d: IK HEB ER ZIN IN :grinning:

NouveauNouvelle:
Naam: Mariette
Leeftijd: 15
Hobby’s: Bloggen, shoppen, muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, kleding ontwerpen.
Interesses: MODE!! <3 en bloggen
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Vintage
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: N.v.t. ^^
Verdere opmerkingen o.i.d: Ik hoop dat het allemaal goed gaat :slightly_smiling_face:.

channiej22:
Naam: chantal
Leeftijd:22
Hobby’s: make-up sparen shoppen
Interesses: make-up de kleur roze
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: roze, schattig, barok
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: heb ik niet:)
Verdere opmerkingen o.i.d: geen

EISEN:

[b]Ongeveer 3,50 moet het totaal kosten. Niet veel minder, meer mag wel.
Je moet het luciferdoosje versieren.
Niet verklappen wie je hebt, aan niemand!
Als je je doosje al binnenhebt, mag je nog steeds niks verklappen en ook nog geen foto’s posten.
Na afloop moet je wel een foto posten, maar dat pas zodra iedereen hem heeft.
We spreken een uiterlijke datum af. Zullen we 25 februari doen? 25 februari moet iedereen zijn doosje binnenhebben.
Houd echt rekening met dingen die mensen hebben ingevuld in het lijstje, zoals allergieën enzo.
Als je meedoet, moet je écht wat sturen. Anders is het erg lullig.
Doe niet iets afgeraffelds, dat zou heel stom zijn voor degene die er wel veel werk aan heeft besteed.

To be continued…[/b]

Wie doet er mee?

• Telephonic
  • Sleepingbeautyx
  • Rachelalala
  • krullevaar
  • ongepastenaam
  • MeMango
  • Kikkerkus
  • Movelikejagger
  • channiej22
  • NouveauNouvelle
  • beertjeschips
  • xlikeparamore

Haha, eerder zat zo’n topic altijd snel vol (:

Hoe verzend je het dan? Want ik heb geen zin in 6.75 verzendkosten :’)

Het is zo’n lucifersdoosje, en dat past door de brievenbus. De verzenkosten zullen waarschijnlijk niet meer dan 1 of hooguit 2 euro zijn.

ik wil wel meedoen (:

ik doe meee (:

Leuk! (: Jullie staan erbij.

Up.

Ah leuk, ik doe ook mee hoor! (:

Ik zet je erbij!

Up

Ik doe mee! Welke afmetingen hebben de luciferdoosjes dan?

Oh klinkt leuk! Ik denk er nog even over na.

^Ben namelijk niet zo creatief.

@ongepastenaam het maakt neem ik aan niet zo heel veel uit , als het maar door de brievenbus kan zodat de verzendkosten niet zoveel zijn :’).

Moet het trouwens in een luciferdoosje, of bedoel je meer dat het dat formaat ongeveer moet zijn? (:

Oh trouwens; het is wel leuk als we hier foto’s posten van wat we hebben gekregen !

Haha ik ben er denk ik ook niet creatief genoeg voor. Op lucifers na kan ik niet veel bedenken dat in een lucifer doosje past én ook nog leuk is…

Is er een thema? dan wil ik er over na denken :wink:

Haha ik heb er nu al zin in, haha :’)
UP :grinning: