Swap: christmas cards!

Hoooi!

Ik dacht eraan om met Girlscene een kerstkaarten swap kon houden. Dit houdt in dat je elkaar kerstkaarten kan sturen, als je er 1 stuurt, krijg je er 1 terug. Het idee is net zoals met POSTCROSSING.
Altijd leuk om een mooie kaart in je brievenbus te hebben, en zo leer je misschien nog nieuwe mensen kennen. En mensen die gewoonlijk niet zoveel kaarten krijgen, kunnen dit jaar eens een overload hebben :grin:.

De bedoeling is dat als je mee wilt doen je mij even note met je emailadres en adres (waarnaar de kaart moet worden verstuurd)/een berichtje hier achterlaat. Als er genoeg deelnemers zijn email ik jullie rond maandag de 20e het adres waarnaar je een kaart kan sturen, en als je dat hebt gedaan, krijg je er ook meteen een terug! Zet er op wat je maar wilt & Spread the xmas feeling!

Als iemand nog andere suggesties/ideeen heeft, of iets niet helemaal duidelijk is, laat maar horen :slightly_smiling_face:

Deelnemers:

1. WONDRLAND
  2. Sleepingbeautyx
  3. Deniseeex
  4. cindiiee
  5. Blushflush
  6. Lovegoodx
  7. Sombrero
  8. fusions
  9. Clandy

10. schuin = van die meisjes heb ik nog niet alle gegevens gekregen.
    DEELNEMERSLIJST GESLOTEN!!!
    WIL JE NOG HEEL GRAAG MEEDOEN? MAIL ME DAN HEEEL SNEL :slightly_smiling_face:

Leuk idee, maar ik geef mijn adres liever niet aan onbekenden :wink:
Upje voor jou!

Leuk idee (:

Upp!

:slightly_smiling_face:

ik doe ook mee!

ik doe mee. maar heb je wat meer details? moet het gewoon een simpele kerstkaart zijn, of selfmade? envelop of geen envelop? veel tekst, weinig tekst? etcetera.

ik ga je nu noten :stuck_out_tongue:

hoe weet jij alle adressen als je alleen je mail moet geven?
je moet er wel rekening mee houden dat iedereen je dan nog haar adres moet geven, en niet iedereen antwoord meteen

inderdaad.

dit mag je echt helemaal zelf weten! selfmade lijkt mij persoonlijk super leuk, maar hoeft natuurlijk niet :grinning: iniedergeval leuk dat je meedoet!

Ik mail jullie allemaal op tijd, en als er verder nog meer vragen zijn kan je me noten/mailen.

Alleen, Cindy heeft al een kaart van mij (dies nu op de post)
en ik al een van Cindy
dus is het niet handig als we weer naar elkaar toe meoten

erg leuk maar ik doe aan postcrossing en daar houd ik het even bij.

Hahah, toen ik dit las dacht ik: “Oh ik ga Ashley (vriendin van mij) opgeven.” Maar dat kan natuurlijk niet want dat is nogal privacyschending.

Leuk! Ik doe mee :grinning:

Ik ben btw jarig met Kerst, dus je mag naar mij ook een verjaardagskaart sturen :’)

ah het lijkt me super leuk om mee te doen, maar kan je het niet beter doen via lootjestrekken.nl? dan geeft iedereen zijn e-mail en dan schrijf je iedereen in en dan krijgt iedereen een e-mail dat ze hun lootje in moeten vullen (daar zetten ze dan hun adres op) en dan kan je lootjes trekken. ik denk dat dat wel sneller gaat. : D

ik vind dit trouwens wel echt super gaaf, ik denk er nog even over na maar waarschijnlijk doe ik mee. dus schrijf me er maar bij. (:

^ alvast gefeliciteerd :grinning:

haha nu moet ik een cadeauswap maken en een kerstkaart voor iemand van GS :stuck_out_tongue:

dat via dat lootjestrekken.nl is wel slim denk ik inderdaad. ik wil ook best wel mee doen denk ik. als het via dat gaat.

mee eens.
zo gaat het met de cadeau swap ook (http://forum.girlscene.nl…ap/list_messages/174221/0) en dat is heel handig
misschien is het wel handig om dan neer te zetten dat ik cindy niet wil, en cindy mij niet? (dat kan je instellen) want het lijkt mij veel leuker om echt van een ‘vreemd’ iemand iets te krijgen