Swap 8 voor mensen die niet mee konden doen.

Ik zag dat er mensen waren bij swap 6 en 7 die toch nog mee wouden doen. Die waren net te laat. Daarom leek het me leuk om nog een swap te openen.

de bedoeling is dat je een doosje vult met een waarde van 5 euro. Het doosje mag niet hoger dan 3 cm zijn en niet breder dan 20 cm. Dan past die tenminste nog door de brievenbus.

Als je mee wilt doen vul dan onderstaan formuliertje in en note mij meteen je mail. Als ik je mail heb, dan zet ik je erbij.

Ik ga loten als we 7 deelnemers hebben.
Als je in Belgie woont zeg dat dan, want sommige vinden het niet leuk om meer te betalen :slightly_smiling_face: Zeg ook of je het erg vind om naar belgie te sturen.

Naam:
Leeftijd:
Hobby’s/waar hou je van:
Lievelingskleuren:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen:
Speciale dingen o.i.d.:

Deelnemers:

Naam: Bonita
Leeftijd: 13
Hobby’s/waar hou je van: make-up shoppen louis vuitton: misschien leuk voor het printje ofzo.
Lievelingskleuren: felle kleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: nagellak, make-up snoep van usfoodz.nl. fimo canes verzorgingsproducten,.
Speciale dingen o.i.d.:

Naam: Anneloes
Leeftijd: 14
Hobby’s/waar hou je van: Computeren, tv kijken, grappen, sieraden, disney, geschiedenis, cuties
Lievelingskleuren: Paars en zwart-wit/sepia
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Sieraden, iets van chocola ofzo xD Of misschien iets om foto’s in te doen.
Speciale dingen o.i.d.:

Naam: Lisette
Leeftijd: 18
Hobby’s/waar hou je van: creatief bezig zijn met van alles, fotograferen, koken en paardrijden.
Lievelingskleuren: pastelkleurtjes
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: ik vind heel veel dingen leuk!
Speciale dingen o.i.d.:

Naam: Leonie
Leeftijd: 24
Hobby’s/waar hou je van: ik hou van creatief bezig zijn en vind alle hobby’s leuk ben op het moment aan het haken. films kijken vind ik ook leuk en bakken.
Lievelingskleuren: paars, groen, blauw, roze eigenlijk vind ik alle kleuren wel mooi. beetje felle kleuren!
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: ik vind alles leuk, als het maar geen sieraden zijn, kan helaas niet overal tegen. vind zelf gemaakte dingen altijd erg leuk! verras me
Speciale dingen o.i.d.: doe je best

Naam: Kesja
Hobby’s/waar hou je van: bakken, fimo, shoppen, juwelen maken, Parijs
Lievelingskleuren: pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: fimo, make-up, sieraden, maskertje, vintage dingetjes
Speciale dingen o.i.d.:

Naam: Mylou
Leeftijd: 15
Hobby’s/waar hou je van: fimo, bakken, oorbellen,
Lievelingskleuren: pastelkleuren (jep, origineel )
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Vanalles, maakt me echt niks uit!
Speciale dingen o.i.d.: Nop

Naam:Sanae
Leeftijd:13
Hobby’s/waar hou je van: Crea zijn, knutselen, amigurumi! disney poppetjes maken
Lievelingskleuren: Paars, Roze
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Een ring!!! of een ketting, oorbellen
Speciale dingen o.i.d.: Vegetarisch, moslimx
Ik heb er zin in!!

DEZE SWAP IS VOL!

Bij nader inzien schrijf ik me uit, doe ook al mee aan het Notebook project :'D

^ oh jammer

woow eerst waren er zoveel die mee wouden doen en nu in een keer niemand :stuck_out_tongue:
lol

Haha omdat denk iedereen al meedoet aan de andere enzo.
Ik wil misschien wel meedoen, maarr evenkijken of ik die andere doosjes binnen
krijg haha.

^is goed :slightly_smiling_face:

Ik wil wel meedoen, nog nooit gedaan maar lijkt me wel grappig :slightly_smiling_face:

Naam: Anneloes
Leeftijd: 14
Hobby’s/waar hou je van: Computeren, lezen, tv kijken, grappen, sieraden, disney cuties :slightly_smiling_face:
Lievelingskleuren: Paars en zwart-wit/sepia
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Sieraden, iets van chocola ofzo xD Of misschien iets om foto’s in te doen.
Speciale dingen o.i.d.: Ik houd heel erg van 9gag en memes en zo xD

Haha, eerste swap waar ik aan mee doe die ik niet zelf organiseer :slightly_smiling_face:

Naam: Lotte
Leeftijd: 16
Hobby’s/waar hou je van: turnen, fotograferen, schrijven, lezen
Lievelingskleuren: rooooooze :grinning:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: oorbellen, nagellak, armbandjes, maskertjes, labello, gewoon leuke schattige dingetjes :grinning:
Speciale dingen o.i.d.: Nope, maak er maar wat leuks van :grinning:

Naam: Lisette
Hobby’s/waar hou je van: creatief bezig zijn met van alles, fotograferen, koken en paardrijden.
Lievelingskleuren: pastelkleurtjes
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: ik vind heel veel dingen leuk!
Speciale dingen o.i.d.:

We hebben al 4 mensen die meedoen :slightly_smiling_face:

Hoe kan je trouwens aan zo een doosje komen?

O, ik houd btw ook van geschiedenis :grinning:

je kan ze kopen of maken, maar je kan het ook gewoon in de envelop doen

Doosje is wel leuker :wink:
Maar waar kan je dat kopen dan?

bij het postkantoor kan je brievenbus dozen halen

Naam: Leonie
Leeftijd: 24
Hobby’s/waar hou je van: ik hou van creatief bezig zijn en vind alle hobby’s leuk ben op het moment aan het haken. films kijken vind ik ook leuk en bakken.
Lievelingskleuren: paars, groen, blauw, roze eigenlijk vind ik alle kleuren wel mooi. beetje felle kleuren!
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: ik vind alles leuk, als het maar geen sieraden zijn, kan helaas niet overal tegen. vind zelf gemaakte dingen altijd erg leuk! verras me
Speciale dingen o.i.d.: doe je best

Nog 2 te gaan :slightly_smiling_face:

Ik wil nog wel eens deelnemen =D
Naar België versturen is niet zo duur, ik heb gisteren swap 6 en 7 naar het postkantoor gedaan en moest 2,05 euro betalen voor de 2.

Naam: Kesja
Hobby’s/waar hou je van: bakken, fimo, shoppen, juwelen maken, Parijs
Lievelingskleuren: pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: fimo, make-up, sieraden, maskertje, vintage dingetjes
Speciale dingen o.i.d.:

^ je staat er bij.

Nog 1 en we gaan loten

Ik ga nu loten, als je voordat iedereen zijn verlanglijstje heeft ingevuld nog hebt opgegeven, dan zet ik je er nog bij.