Swap #6, voor alle ongeduldige mensjes :D

Is dit alleen voor meiden die in Nederland wonen?

Ik heb nu al zien om iets te gaan kopen en te krijgen. Hoop dat we zo snel mogelijk beginnen :slightly_smiling_face:

@moetjedoen Van mij mag je meedoen, alleen word het voor jou volgensmij wel een stuk duurder om de boel op te sturen als je buiten nederland woont, en voor degene die jou lootje heeft getrokken natuurlijk.

Even voor iedereen: Ik zie dat er al heel veel aanmeldingen zijn, morgenavond ga ik alles invullen op lootjestrekken.nl note me dus je mailadressen! Zonder mailadres kun je niet meedoen! Ik zet alle info zoals de einddatum in de beschrijving op lootjestrekken.nl. Ik denk dat een maand tijd toch wel zat is??

Ik heb eigenlijk geen idee?

ik heb mijn mail adres al in je gastenboek gezet

Nu ja, voor mij is het geen probleem maar is ook wel lullig voor de andere als ze meer moet betalen dan anders. Ik wacht wel tot er een Belgische Swap komt ^^

applexflavor:
Ja ik denk dat een maand wel goed is, toch.
Nu heeft bijna iedereen ookal vakantie dus best veel tijd.

^Ja ik zag je berichtje net :slightly_smiling_face:

Je kan er zelf ook een aanmaken!

^^ Dat leek mij dus ook. Als je een maand te weinig vind dan kun je beter helemaal niet meedoen aan een swap. Een maand is toch wel een beetje de ‘maximale’ tijd dat je kan verwachten.

hoeveel mensen doen er gemiddeld mee met de swap?

Trouwens, als je niet in de beginpost staat meld het dan even! Volgensmij heb ik eidereen gehad maar het kan best zijn dat ik per ongeluk iemand heb overgeslagen!

Ik begin ongeveer rond de 8 mensen, maar eigenlijk kun je het met meer dan 4/5 ook wel prima doen.

Een maand is gelukkig het maximale, want dat duurt zelfs al lang :stuck_out_tongue: kan nou al niet wachten tot het begint :d

^Haha leuk dat je zo enthousiast bent! Ik ben nu nog bezig met swap #4 maar daar heb ik mijn swap nog niet gekregen :frowning_face: Hoop nog wel dat hij komt!

ik hoop het ook voor je :slightly_smiling_face: wordt er op het topic ook foto’s geplaatst van de pakjes?

Tuurlijk! Hierbij verplicht ik iedereen een heleboel foto’s te maken als je je swap ontvangen hebt :grinning:

Ik heb meegedaan aan swap #3, maar dat ging niet zo lekker, een paar mensen geen doosje gekregen geen foto’s etc. Hoop dat deze wel goed gaat en ik heb er
echt zin in (:

Ooh wat leuk, dan maak ik een unboxingvideo!!!

daar ben ik ook bang voor in swap 5…