Swap #6, voor alle ongeduldige mensjes :D

Hallo mensen!

Aangezien er in swap #4 en #5 nog best veel mensen waren die wel eens wouden gaan swappen heb ik hierbij besloten swap #6 te beginnen.
Het is de bedoeling dat je een klein doosje (bijv. een luciferdoosje) vult met leuke kleine kadootjes. We doen een klein doosje omdat hij dan nog door de brievenbus kan en je niet zoveel geld kwijt bent met het verzenden enzo. Het budget is ongeveer 4/5 euro.
Let op! Je totale pakket wat je op de bus doet mag niet hoger zijn dan 3cm en niet breder dan 20 cm. Let daar dus goed op!

Als je mee wilt doen moet je wel zeker weten dat je het ook echt red, het is natuurlijk niet leuk als je zelf wel moeite doet om iets te maken en vervolgens niets terug krijgt. Ook moet je even dit lijstje invullen:

Naam:
Leeftijd:
Hobby’s/waar hou je van:
Lievelingskleuren:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen:
Speciale dingen o.i.d.:

Note me je mailadres! Zonder mailadres kun je niet meedoen!

Deelnemers:

Naam: Lotte
Leeftijd: 16
Hobby’s/waar hou je van: turnen, fotograferen, schrijven, lezen
Lievelingskleuren: lichtgrijs, roze
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: labello, oorbellen, nagellak, sieraden, verzin maar iets leuks :grinning:
Speciale dingen o.i.d.: Leef je uit :grinning:
---------------------------------------------
Naam: Maxime
Leeftijd: 14
Hobby’s/waar hou je van: schattige dingen, fimo, make-up, chocola, meidendingen, diy, haha en ik doe een poging om amigurumi te leren, cupkcakes, bakken und ID <3
Lievelingskleuren: pastelkleuren (:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen:oorbellen, ring, schattige dingetjes, maskertje, make-up, haardingetjes, dingejtes voor inmijn kamer, diy-spulletjes. , haha eigenlijk wel heel veel meidendingen
Speciale dingen o.i.d.: goodluck (: x
Naam:Yaelle
Leeftijd:14
Hobby’s/waar hou je van: badminton, shoppen, sieraden, diy, schattige dingetjes
Lievelingskleuren: Pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Sieraden, make-up, dingetjes voor mijn kamer, schattige dingetjes, diy spullen
Speciale dingen o.i.d.: Ik hou niet heel erg van zeepjes of cremepjes of maskertjes
Naam: Kesja
Leeftijd: 18
Hobby’s/waar hou je van: zelf juweeltjes maken, fimo, koken en bakken, shoppen en Parijs =D
Lievelingskleuren: pastelkleurtjes
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: vintage dingetjes, sieraden, fimo dingetjes, make-up
Speciale dingen o.i.d.: Maak maar het leuks =D
Naam: Sylvana
Leeftijd: 18 jaar
Hobby’s/waar hou je van: zingen, dansen, creatief bezig zijn, lezen
Lievelingskleuren: groen, paars (eigenlijk hou ik wel van alle kleuren en dan vooral felle kleuren.)
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Iets van sieraden, leuke schattige dingen, creatieve dingen, hebbedingetjes, vintage, aparte dingen, verzorgingsproducten eigenlijk vind ik alles wel leuk ik ben niet zo moeilijk
Speciale dingen o.i.d.: ik hou van aparte dingen ook vind ik blond amsterdam style leuk. Veras me maar!!, haha oja ik ben gek op biggetjes
Naam: Bonita
Leeftijd: 13
Hobby’s/waar hou je van: Make-up, mijn blog, verzorgings producten Geld :stuck_out_tongue:
Lievelingskleuren: Als ze maar fel zijn
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: make-up, verzorgings producten. Amerikaans snoep van uzfoodz
Speciale dingen o.i.d.:ik zou het niet weten
Naam: Tessa
Hobby’s/waar hou je van: lezen, haken, cratief bezig zijn,
Lievelingskleuren: wit, lichtblauw
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: nagellak,oorbellen, enkelbandjes, armbandjes, vintage, gelukspoppetjes,
Speciale dingen o.i.d.: liever geen snoep
Naam: denise
Hobby’s/waar hou je van: turnen, dansen, nagellak, verrassingen
Lievelingskleuren: roze
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: nagellak, iets van sieraden, iets van make-up, iets voor in mn haar, iets zelfgemaakts
Speciale dingen o.i.d.: verras me maar!
Naam: astrid
Leeftijd: 19
Hobby’s/waar hou je van: wielrennen, bakken, winkelen, crea bea bezig zijn, vintage spullen, winkelen, bloemetjes
Lievelingskleuren: pastelkleuren, dan vooral oudroze maar andere pastelkleurtjes zijn ook heel leuk (:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: vintage spulletjes, oorbellen, dingetjes voor het bakken, nagellak, iets zelfgemaakts, scahttige dingetjes
Speciale dingen o.i.d.: nee niet echt
Naam: Shealynn
Leeftijd: 15
Hobby’s/waar hou je van: Shoppen / vintage
Lievelingskleuren: Roze / beige
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: iets dat te maken heeft met uiterlijk / vintage. Maar ik vind het ook leuk om verrast te worden!
Speciale dingen o.i.d.: Maak er wat van!
Naam: chantal
Leeftijd: 23
Hobby’s/waar hou je van: creatief bezig zijn
Lievelingskleuren: roze
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: leuke kleine dingetjes
Speciale dingen o.i.d.: veel plezier
Naam: Caitlin
Hobby’s/waar hou je van: Makeup beauty paardrijden
Lievelingskleuren: Roze en paars <3
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: oorbellen en makeup
Speciale dingen o.i.d.: Verras me

Naam:
Leeftijd: 15
Hobby’s/waar hou je van: dansen, makeuppen, buiten zijn
Lievelingskleuren: lichte vrolijke kleuren zoals roze groen blauw ect
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: sieraadjes makeupjes meiden dingetjes eigenlijk alles wel !
Speciale dingen o.i.d.: liefst geen eten haha ben op dieet :stuck_out_tongue:
Naam: Corien
Hobby’s/waar hou je van: Creatief bezig zijn, lezen, muziek, bakken, reizen
Lievelingskleuren: Lekkere vrolijke, zomerse kleurtjes !
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Pff eigenlijk vind ik alles wel leuk Verras me en maak er iets leuks van !
Speciale dingen o.i.d.: Ohja ik ben gek op uilen !
Naam: Esther
Hobby’s/waar hou je van: Tennis, films, gezelligheid, culturen, quotes, mooie plaatjes etc.
Lievelingskleuren: Aquablauw en appeltjesgroen
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Leef je uit! Ik vind alles wel leuk eigenlijk Dingen die passen bij mijn hobby’s zou te gek zijn
Speciale dingen o.i.d.: Nope
Naam: Fien
Leeftijd: 12
hobby’s/waar hou je van: tekenen, leuke plaatjes, laptoppen,tv,Girlscene :d, Dieren,
Lievelingskleuren: mintgroen, blauw
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: maakt niet uit gummetjes potloodjes ofzow.
Speciale dingen o.i.d.: neej

jeeujj :grinning:

Naam: Maxime
Hobby’s/waar hou je van: schattige dingen, fimo, make-up, chocola, meidendingen, diy, haha en ik doe een poging om amigurumi te leren, cupkcakes, bakken und ID <3
Lievelingskleuren: pastelkleuren (:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen:oorbellen, ring, schattige dingetjes, maskertje, make-up, haardingetjes, dingejtes voor inmijn kamer, diy-spulletjes. :slightly_smiling_face: , haha eigenlijk wel heel veel meidendingen :slightly_smiling_face:
Speciale dingen o.i.d.: goodluck (: x

Jeeuujj ik doe meeee!

Naam:Yaelle
Leeftijd:14
Hobby’s/waar hou je van: badminton, shoppen, sieraden, diy, schattige dingetjes
Lievelingskleuren: Pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Sieraden, make-up, dingetjes voor mijn kamer, schattige dingetjes, diy spullen
Speciale dingen o.i.d.: Ik hou niet heel erg van zeepjes of cremepjes of maskertjes :wink:

^hihi ik heb wat dingetjes van jou gepikt (:

Dit lijkt me echt leuk! :grinning: ik doe mee

Naam: Kesja
Hobby’s/waar hou je van: zelf juweeltjes maken, fimo, koken en bakken, shoppen en Parijs =D
Lievelingskleuren: pastelkleurtjes
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: vintage dingetjes, sieraden, fimo dingetjes, make-up
Speciale dingen o.i.d.: Maak maar het leuks =D

Haha is prima hoor :slightly_smiling_face:

Woeps, beetje vaak :S

Hahaha, ik wil echt snel beginnen :3

[fgcolor=#6F00F7]uuupp [/fgcolor]

Leuk hier zat ik op te wachten!!

Naam: Sylvana
Leeftijd: 18 jaar
Hobby’s/waar hou je van: zingen, dansen, creatief bezig zijn, lezen
Lievelingskleuren: groen, paars (eigenlijk hou ik wel van alle kleuren en dan vooral felle kleuren.)
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Iets van sieraden, leuke schattige dingen, creatieve dingen, hebbedingetjes, vintage, aparte dingen, verzorgingsproducten eigenlijk vind ik alles wel leuk :stuck_out_tongue: ik ben niet zo moeilijk
Speciale dingen o.i.d.: ik hou van aparte dingen ook vind ik blond amsterdam style leuk. Veras me maar!!, haha oja ik ben gek op biggetjes

Naam: Corien
Hobby’s/waar hou je van: Creatief bezig zijn, lezen, muziek, bakken, reizen
Lievelingskleuren: Lekkere vrolijke, zomerse kleurtjes !
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Pff eigenlijk vind ik alles wel leuk :slightly_smiling_face: Verras me en maak er iets leuks van !
Speciale dingen o.i.d.: Ohja ik ben gek op uilen ! :grinning:

Naam: Bonita
Hobby’s/waar hou je van: Make-up, mijn blog, verzorgings producten Geld :stuck_out_tongue:
Lievelingskleuren: Als ze maar fel zijn
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: make-up, verzorgings producten. Amerikaans snoep van uzfoodz
Speciale dingen o.i.d.:ik zou het niet weten

Wanneer beginnen we?

Ik denk als we genoeg meiden hebben die meedoen @ilovevans
(:

Naam: Tessa
Hobby’s/waar hou je van: lezen, haken, cratief bezig zijn,
Lievelingskleuren: wit, lichtblauw
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: nagellak,oorbellen, enkelbandjes, armbandjes, vintage, gelukspoppetjes,
Speciale dingen o.i.d.: liever geen snoep

zou jen iet alvast een datum erbij zetten?? wel zo handig. straks kunnen mensen het niet voor die tijd af hebben enzo

Jaa, dat is wel beter als ze er een datum bij zet!
Meestal is het een maand erna, maar we zien het denk ik wel!
Ik heb er echt zin in!