Swap #4

Hallo mensen!

Aangezien er in het vorige topic nog best veel mensen waren die wel eens wouden gaan swappen heb ik in overleg met MeMango die swap #3 heeft opgezet besloten een swap #4 te maken.
Het is de bedoeling dat je een klein doosje (bijv. een luciferdoosje) vult met leuke kleine kadootjes. We doen een klein doosje omdat hij dan nog door de brievenbus kan en je niet zoveel geld kwijt bent met het verzenden enzo. Het budget is ongeveer 4/5 euro.
Let op! Je totale pakket wat je op de bus doet mag niet hoger zijn dan 3cm en niet breder dan 20 cm. Let daar dus goed op!

Als je mee wilt doen moet je wel zeker weten dat je het ook echt red, het is natuurlijk niet leuk als je zelf wel moeite doet om iets te maken en vervolgens niets terug krijgt. Ook moet je even dit lijstje invullen:

Naam:
Leeftijd:
Hobby’s/waar hou je van:
Lievelingskleuren:
Wat zou je leuk vinden om te krijgen:
Speciale dingen o.i.d.:

Deelnemers:

Naam: Lotte
Leeftijd: 16
Hobby’s/waar hou je van: turnen, bakken, schrijven, nagellakken
Lievelingskleuren: rooooooze :grinning: pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: armband, nagellak, cirkelkoekjesuitsteker, schattige leuke dingetjes
Speciale dingen o.i.d.: -

-
Naam: Emma
Hobby’s: sporten, zingen, creatief bezig zijn (DIY ed.), koken, bakken, kletsen, shoppen, nagellak (135 potjes :3) en nog veel meer haha
Lievelingskleuren: roze, crème wit en mintgroen
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: een ring, nagellak, cupcakevormpjes, iets zelfgemaakts, koekjesuitstekers
Speciale dingen: -

-
Naam: chantal
Leeftijd:22
Hobby’s/waar hou je van: make-up ,knutselen, computeren
Lievelingskleuren: roze
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: kleine dingetjes

-
Naam: Lora
Hobby’s/waar hou je van: Dansen, anime/manga, winkelen, computeren, Guitar Hero’en, muziek, tekenen …
Lievelingskleuren: Groen
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Maakt niet uit. Ik houd van verassingen ^^
-
Naam: Klarieke
Leeftijd: 12
Hobby’s: reizen en photoshoppen
Interesses: Culturen van landen, Fashion en photoshoppen
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: ALLES maar wel veel kleuren en sliertjes en dingen haha
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: weetniet
o.i.d: Ik ben gek op leuke kleuren en vrolijkheid
-
Naam: Floortje
Leeftijd: 17 jaar
Hobby’s/waar hou je van: hockey, winkelen, mode, creatief bezig zijn
Lievelingskleuren: roze en pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: uhm maakt niet zoveel uit (: bedenk maar iets leuks.
Speciale dingen o.i.d.: nee.

-
Naam: Sylvana
Leeftijd: 15
Hobby’s/waar hou je van: Paardrijden, mijn hamsters, Muziek (<'3), Fotograferen (<'3), tekenen, bewerken op de computer, knutselen, nagellakken.
Lievelingskleuren: Geel en Oranje.
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Iets van een armband met muziek nootjes er aan of een leuk sieraad. Ik laat me verrassen. Ik draag vrijwel geen ringen en oorbellen dus ben gek van armbanden en kettingen. Dingen als nagellak vind ik ook leuk, maar ik laat me verrassen . Waar ik echt niet van hou is make up.

-
Naam: Shealynn
Hobby’s/waar hou je van: Shoppen / vintage
Lievelingskleuren: Roze / beige
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Vintage, kleine schattige dingetjes.
Speciale dingen o.i.d.: Maak er wat van! (:

-
Naam: Corien
Leeftijd: 18 jaar
Hobby’s/waar hou je van: creatief bezig zijn, klarinet spelen, lezen, reizen, bakken, gezellig doen en ik ben gek op de zomer !
Lievelingskleuren: Lekkere vrolijke zomerse kleurtjes !
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Eigen gemaakte dingetjes en iets wat opvrolijkt !
Speciale dingen o.i.d.: Ik draag geen oorbellen, dat is het enige waar je me niet blij mee maakt hahaha

-
Naam: Samantha
Leeftijd: 23
Hobby’s/waar hou je van: Tekenen, fotografie, grafisch ontwerpen, cupcakes, apple (iPhone, Mac), katten, TV series (Grey’s Anatomy, Desperate Housewives, Hart of Dixie, Pretty Little Liars, Once upon a time
Lievelingskleuren: turquoise, grijstinten, pastel kleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Iets met bakken/moustache dingen/fotografie/grafische dingen/cupcake dingen(notitieblokje ofiets)
Speciale dingen o.i.d.: Nee

Als er vragen zijn dan hoor ik het wel!
Voor de mensen die het nog niet hebben gedaan: note je mailadres naar mij toe, deze heb ik namelijk nodig voor de lootjes.

leeuk! ik heb al met wat swaps meegedaan maar nooit echt iets zelf ontvangen… Hopelijk deze x beter :grinning:
Naam: Emma
Hobby’s: sporten, zingen, creatief bezig zijn (DIY ed.), koken, bakken, kletsen, shoppen, nagellak (135 potjes :3) en nog veel meer haha
Lievelingskleuren: roze, crème wit en mintgroen
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: een ring, nagellak, cupcakevormpjes, iets zelfgemaakts?
Speciale dingen: -

heb er zin in!

mag ik mee doen?

Ja hoor :d Even lijstje invullen dat hierboven staat

Naam: chantal
Leeftijd:22
Hobby’s/waar hou je van: make-up ,knutselen, computeren
Lievelingskleuren: roze
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: kleine dingetjes

Bij de vorige waren ze al begonnen, dus dit is mijn kans :’) Haha.

Naam: Lora
Hobby’s/waar hou je van: Dansen, anime/manga, winkelen, computeren, Guitar Hero’en, muziek, tekenen …
Lievelingskleuren: Groen
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Maakt niet uit. Ik houd van verassingen ^^

Pursue
Naam: Klarieke
Leeftijd: 12
Hobby’s: reizen en photoshoppen
Interesses: Culturen van landen, Fashion en photoshoppen
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: ALLES maar wel veel kleuren en sliertjes en dingen haha
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: weetniet
o.i.d: Ik ben gek op leuke kleuren en vrolijkheid

Oke, als er genoeg aanmeldingen zijn dat ga ik de lootjes zondag of maandag trekken!

oh ik doe weer mee :grin:
Naam: Floortje
Leeftijd: 17 jaar
Hobby’s/waar hou je van: hockey, winkelen, mode, creatief bezig zijn
Lievelingskleuren: roze en pastelkleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: uhm maakt niet zoveel uit (: bedenk maar iets leuks.
Speciale dingen o.i.d.: nee.

OO ik ben dit vergeten te vermelden, maar willen jullie me mailadres even naar me noten? Die moet ik namelijk invoeren met de loting.

Naam: Corien
Leeftijd: 18 jaar
Hobby’s/waar hou je van: creatief bezig zijn, klarinet spelen, lezen, reizen, bakken, gezellig doen en ik ben gek op de zomer !
Lievelingskleuren: Lekkere vrolijke zomerse kleurtjes !
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Eigen gemaakte dingetjes en iets wat opvrolijkt !
Speciale dingen o.i.d.: Ik draag geen oorbellen, dat is het enige waar je me niet blij mee maakt hahaha :stuck_out_tongue:

Ik wil hier ook wel weer aan meedoen. :slightly_smiling_face:

Naam: Samantha
Leeftijd: 23
Hobby’s/waar hou je van: Tekenen, fotografie, grafisch ontwerpen, cupcakes, apple (iPhone, Mac), katten, TV series (Grey’s Anatomy, Desperate Housewives, Hart of Dixie, Pretty Little Liars, Once upon a time
Lievelingskleuren: turquoise, grijstinten, pastel kleuren
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Iets met bakken/moustache dingen/fotografie/grafische dingen/cupcake dingen(notitieblokje ofiets)
Speciale dingen o.i.d.: Nee

@ApplexFlavor;
Ik zie dat je een klein lucifer doosje heb staan, maar misschien is die wel erg klein… als je een grote neemt dan past die ook gewoon door de brieven bus hoor…

Maar je kan ze ook zelf maken, zolang je maar rekening houd met de hoogte en breedte,het doosje mag niet hoger dan 3cm zijn en niet breder dan 20cm…

iig Succes met deze swap!

Oh jaa leuke koekjes uitstekers vind ik ook heel leuk om te krijgen :slightly_smiling_face:
Ik ben namelijk aan het experimenteren met eiwit glazuur enzo (a)

@kimmie_nl oh bedankt! Ik ben niet zo thuis in het hele post-gedoe. Ik zal het er in de beginpost bijzetten!

Oke, ik heb nu 6 mensen die meedoen en van 4 mensen heb ik nu het mailadres: van Corien, Samantha, Floortje en Emma.

Jaa ik heb van iedereen de mailadressen! Nog even een paar mensen erbij en dan kunnen we morgen lootjes gaan trekken!

^okeee (:

Ik wil meer deelnemers!! Komop mensen, tis superleuk om te doen!

Naam: Shealynn
Hobby’s/waar hou je van: Shoppen / vintage
Lievelingskleuren: Roze / beige
Wat zou je leuk vinden om te krijgen: Vintage, kleine schattige dingetjes.
Speciale dingen o.i.d.: Maak er wat van! (: