Swap #3! Jaja mensen, jullie kunnen weer gaan swappen!

Jaa er is weer een nieuwe Swap, ik had echt zin om weer een luciferdoosje te gaan beplakken en leuke dingetjes instoppen. En natuurlijk om eentje te ontvangen. hihi. dus vandaar deze nieuwe SWAP!
Voor de mensen die nog niet weten wat het inhoud hier een korte uitleg:
Het is de bedoeling dat je een groot luciferdoosje koopt, en die mooi versiert.
en leuke spulletjes koopt voor erin. voor ongeveer een budget van 3 euro
We trekken lootjes op een bepaalde site.
de verzendkosten zijn ongeveer 1 euro.( 2/3 postzegels)

[b]
MeMango
Naam: Manon
Leeftijd: 16
Hobby’s: winkelen, tekenen, 9gag, mensen kijken!
Interesses: kleuren, mensen.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: pff echt van alles! Ik hou van alle kleuren en het liefst nog door elkaar
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: ik heb een hekel aan insecten.
Verdere opmerkingen o.i.d: suprise me!

Sleepingbeautyx
Naam: Floortje
leeftijd: 17
Hobby’s: Shoppen, hockeyen, creatief bezig zijn en mode
lievelingskleuren/figuren/stijl: vrouwlijk,sierlijk, roze, pasteltinten, ouderwets
Allergieen/iets waar degene die jouw trekt rekening mee moet houden: niets
verdere opmerkingen: veel succes!

channiej22
naam: chantal
Leeftijd:23
Hobby’s: creatieve dingen
Interesses:make-up, roze dingen,schatige dingen
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: roze
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: nee:)
Verdere opmerkingen o.i.d: veel plezier eraan

pridge
Naam: Hajar
Leeftijd: 17
Hobby’s: koken, winkelen, tuinieren, sporten
Interesses: make-up, nagellak <3, kleding
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: blauw, vrouwelijk en een beetje stoer
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Geen.
Verdere opmerkingen o.i.d: Ik ben met alles tevreden (:

Anousz
Naam anouschka
Leeftijd 23
Hobby’s tekenen bloggen fotograferen diy’en en shoppen
Interesses hello kitty, bakken, cupcakes, oorbellen, sieraden, make -up, pretty little liars, lip smackers
Liefelingskleuren/stijl/figuren hello kitty, roze, grunge stijl, studs, eigelijk hou van alle kleuren als het maar fel is en geen geel.
Allergieen paprika, paprika extract (zit in bijna alle producten) pepers, chilli
Verdere opmerkingen ik ben bang voor uilen. Tenzij ze schattig zijn en geen enge ogen hebben.

NOT_YOURS
Naam: Maxime
Leeftijd: 14
Hobby’s: voetbal, creatief bezig zijn, lezen en muziek luisteren
Interesses: Mode, nieuw-zeeland (idk), make-up, 1D, schattige kleine dingetjes, dieren, bakken cupcakes, fimo, nagellak, oorbellen, lip smackers, chocolade,
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: meisjemeisje, hou van schattige dingetjes , roze
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Nope
Verdere opmerkingen o.i.d: succes, hahah

Finnick
Naam: Tessa
Hobby’s: lezen, schrijven, creatief bezig zijn, series kijken
Interesses: boeken, schattige dingen (Japanse stuff), disneyyyyy <3
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: disney :3, schattige dingetjes, roze/zwart, beetje fantasy dingetjes en wat ouderwets
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: geen
Verdere opmerkingen o.i.d: have fun! (:

rozeballerina
Naam: Karlijn
Hobby’s: schrijven, lezen, creatief bezig zijn en naar muziek luisteren
Interesses: Glee, The Muppets (vooral Kermit de Kikker) New York en crimeseries (denk aan NCIS, CSI)
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Ik hou van lichtgroen & zilver
Verdere opmerkingen o.i.d: Leef je uit zou ik zeggen

telephonic
Naam: Laura
Leeftijd: 14, bijna 15
Hobby’s: Zingen, creatief bezig zijn, shoppen, DIY’en, fotograferen, foto’s bewerken en kleding ontwerpen.
Interesses: Demi Lovato, muziek, mode, en ik hou van de Engelse taal.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: studs, ik hou van studs! zwart vind ik ook mooi. Ik hou niet van gouden sieraden, maar bronzig vind ik opzich wel leuk. Kleurtjes in sieraden vind ik vaak niet zo leuk, helemaal zilver vind ik vaak leuker, of met een diamantjes ofzo. Ik hou niet van teveel glitter, maar een beetje is wel leuk. Eigenlijk draag ik bijna nooit meer zoveel sieraden. En roze & rode nagellak heb ik al teveel! Hahaha, ondankbaar nest ben ik ook, lijkt het zo. Ook hou ik van pastelkleurtjes.
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Hmm nee.
Verdere opmerkingen o.i.d: Sommige mensen van mijn leeftijd zijn echt nog kinderlijk en met hele andere dingen dan ik bezig, op sommige vlakken voel ik mezelf wat volwassener. Oh man, dit klinkt zo erg. Maar goed :'D

xXPuck
Naam: Puck
Leeftijd: Bijna 14 (volgende week)
Hobby’s: Tekenen, film kijken, schilderen, shoppen, bakken enzo.
Interesses: Alles wat schattig is, gelukspoppetjes, tv series (how i met your mother, glee, will&grace, gtst) , muziek , boybands ( 1D, osl), cupcakes, chocolade, nagellak, baby animals, lachen.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Roze (:
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: nope.
Verdere opmerkingen o.i.d: Succes (:

Sammy__
Naam: Samantha
Leeftijd: 23
Hobby’s: Tekenen, fotografie, grafisch ontwerpen
Interesses: cupcakes, apple, katten, TV series (Grey’s Anatomy, Desperate Housewives, Hart of Dixie, Pretty Little Liars, Once upon a time
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: turquoise, grijstinten
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: nee
Verdere opmerkingen o.i.d: Leef je uit!

Naam: Kim - Kimmie_NL
Leeftijd: Niet lachen meiden, maar laten we het maar ergens in de 30 houden;-)
Hobby’s:creatief bezig zijn met bijv. sieraden maken, Fimo, etc.
Interesses: Mode, kawaii, vampieren, cupcake’s, leuke dingen voor mijn kids, zoontje van bijna 4, dochter van bijna 2, nog een dochter van bijna 12, en zwanger van een 4de, een jongetje… die rond 9 Juli wordt verwacht…
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: pastel tinten, maar ook paars, roze, in combi. met zwart… Pip studio en Blond Amsterdam, sierlijk en vrouwelijk, maar toch met een stoer randje…
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Nop…
Verdere opmerkingen o.i.d: Veel plezier met het maken van het doosje en de inhoud, voor overige vragen, note me dan!

Naam: Maureen
Hobby’s: Schilderen, knutselen, tekenen, op de naaimachine, koken enz.
Interesses: Simsen , creatief bezig zijn, mijn deur beplakken met mooie plaatjes uit tijdschriften
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Rood, vintage, ouderwets, rozen, duiven, vogels, zwanen, um… hoe leg je dat uit zoiets:http://www.g45papers.com/, pasteltinten, meisjesachtig
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Nickelallergie
Verdere opmerkingen o.i.d: Ik heb gaatjes (oorbellen) en een papierverslaving.
[/b]

we doen voor 3 euro cadeautjes, en natuurlijk zelf dingen maken.
en de eind datum dat iedereen hem verstuurd moet hebben is 1 juni!

Het doosje is verstuurd door:

• Rozeballerina
  • Kimmie_NL
  • Sam_99
  • Anousz

leuk idee,alleen mag niet dit soort dingen doen via internet. succes :slightly_smiling_face:

Naam: Shealynn
Hobby’s: Shoppen, uitgaan, creatief zijn!
Interesses: Dieren, mensen.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Roze en beige.
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Niks…
Verdere opmerkingen o.i.d: Maak er wat leuks van!

dit wil ik ook doen ;'D denk alleen niet dat het mag.

Naam: Samantha
Leeftijd: 23
Hobby’s: Tekenen, fotografie, grafisch ontwerpen
Interesses: cupcakes, apple, katten, TV series (Grey’s Anatomy, Desperate Housewives, Hart of Dixie, Pretty Little Liars, Once upon a time
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: turquoise, grijstinten
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: nee
Verdere opmerkingen o.i.d: Leef je uit!

ik doe mee!
Naam: Floortje
leeftijd: 17
Hobby’s: Shoppen, hockeyen, creatief bezig zijn en mode
lievelingskleuren/figuren/stijl: vrouwlijk,sierlijk, roze, pasteltinten, ouderwets
Allergieen/iets waar degene die jouw trekt rekening mee moet houden: niets
verdere opmerkingen: veel succes!

Ik sla deze keer over, heb al 3x op rij niets ontvangen in swaps…

Ik doe ook mee! (:

Naam: Puck
Leeftijd: Bijna 14 (volgende week)
Hobby’s: Tekenen, film kijken, schilderen, shoppen, bakken enzo.
Interesses: Alles wat schattig is, gelukspoppetjes, tv series (how i met your mother, glee, will&grace, gtst) , muziek , boybands ( 1D, osl), cupcakes, chocolade, nagellak, baby animals, lachen.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Roze (:
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: nope.
Verdere opmerkingen o.i.d: Succes (:

moeten de spulen echt in het doosje? of kan je ook een doosje leuk maken en dan in envelop de spullen doen want dan kan je er meer in doen:)

naam: chantal
Leeftijd:23
Hobby’s: creatieve dingen
Interesses:make-up, roze dingen,schatige dingen
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: roze
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: nee:)
Verdere opmerkingen o.i.d: veel plezier eraan

Naam: Hajar
Hobby’s: koken, winkelen, tuinieren, sporten
Interesses: make-up, nagellak <3, kleding
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: blauw, vrouwelijk en een beetje stoer
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Geen.
Verdere opmerkingen o.i.d: Ik ben met alles tevreden (:

Ik hoop dat ik nog mee mag doen :grinning:

Leuk! (:

Woon helaas wel in België, haha :grinning:

Ik dacht doe niet mee want ben al 23 en dacht dat dat misschien niet fijn was. Maar ik zie dat er nog iemand is van die leeftijd en meer mensen rond die leeftijd. Dus ik doe mee!
Naam anouschka
Leeftijd 23
Hobby’s tekenen bloggen fotograferen diy’en en shoppen
Interesses hello kitty, bakken, cupcakes, oorbellen, sieraden, make -up, pretty little liars, lip smackers
Liefelingskleuren/stijl/figuren hello kitty, roze, grunge stijl, studs, eigelijk hou van alle kleuren als het maar fel is en geen geel.
Allergieen paprika, paprika extract (zit in bijna alle producten) pepers, chilli
Verdere opmerkingen ik ben bang voor uilen. Tenzij ze schattig zijn en geen enge ogen hebben.

Eindelijk op tijd voor eentje xd

Naam: Karlijn
Hobby’s: schrijven, lezen, creatief bezig zijn en naar muziek luisteren
Interesses: Glee, The Muppets (vooral Kermit de Kikker) New York en crimeseries (denk aan NCIS, CSI)
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: Ik hou van lichtgroen & zilver
Verdere opmerkingen o.i.d: Leef je uit zou ik zeggen :grinning:

Naam: Laura
Leeftijd: 14, bijna 15
Hobby’s: Zingen, creatief bezig zijn, shoppen, DIY’en, fotograferen, foto’s bewerken en kleding ontwerpen.
Interesses: Demi Lovato, muziek, mode, en ik hou van de Engelse taal.
Lievelingskleuren/figuren/stijl etc.: studs, ik hou van studs! :grinning: zwart vind ik ook mooi. Ik hou niet van gouden sieraden, maar bronzig vind ik opzich wel leuk. Kleurtjes in sieraden vind ik vaak niet zo leuk, helemaal zilver vind ik vaak leuker, of met een diamantjes ofzo. Ik hou niet van teveel glitter, maar een beetje is wel leuk. Eigenlijk draag ik bijna nooit meer zoveel sieraden. En roze & rode nagellak heb ik al teveel! Hahaha, ondankbaar nest ben ik ook, lijkt het zo. Ook hou ik van pastelkleurtjes.
Allergieën/iets waar degene die jou trekt rekening mee moet houden: Hmm nee.
Verdere opmerkingen o.i.d: Sommige mensen van mijn leeftijd zijn echt nog kinderlijk en met hele andere dingen dan ik bezig, op sommige vlakken voel ik mezelf wat volwassener. Oh man, dit klinkt zo erg. Maar goed :'D

Eigelijk vind ik uilen wel eng :blush: maar kan het niet meer veranderen in mijn comment. Xx

Sammy__, XxPuck, Anousz, rozeballerina, telephonic. leuk dat jullie mee willen doen! sturen jullie zo snel mogelijk je mailadres? dan kunnen we eerder beginnen:)

Kaboosh doe gewoon mee joh! degene die jou trekt vind het vast niet erg om 1 postzegel extra te plakken:)

Kaboosh je moet gewoon mee doen :slightly_smiling_face: teminste ik zou het niet erg vinden xx

Chantal, je kan inderdaad ook nog wat extra’s in de envelop doen als het niet past… maar alles in het doosje staat wel altijd zo schattig. dan is het echt een cadeautje^^

Ik wil meedoen! (:
Zal zo het lijstje invullen.