Sustilo summergoody bag

Hi girls,

Ik kreeg vandaag mijn summergoodybag van Sustilo binnen. De jurkjes zijn echt heel leuk met uitzondering van 1je, die me echt niet mooi staat… Ik las dus ergens een tijdje geleden dat je hem kon ruilen tegen een andere… Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe gaat dat in zijn werk?
Alvast bedankt!

geen idee ! sorry up

Geen idee, wilde op de site kijken, maar op een of andere manier kan ik er niet op komen.

Ha dat had ik ook al :stuck_out_tongue:… dan ligt het niet aan mijn computer iig;)

ik denk niet dat je het kan ruilen, want het was toch een verrassing wat je in je goody bag kreeg?
Maar hoorde ook van meerdere mensen dat terugsturen en ruilen bij sustilo een heel gedoe is

Dat was denk ik ook het hele idee dat het een verassing was.

&niet alleen het terugsturen en ruilen is een heel gedoe, het bestellen en ontvangen ook haha.:stuck_out_tongue:

ja verdikkeme.
heb hem 2 maart besteld!
en gewoon nog steeds niet binnen,
wordt hier een beetje ziek van zeg.
maar je kan inderdaad niet terugsturen,
was namelijk een verrassingspakket

Ondertussen heb ik dit gevonden:
[i]Een suprise is leuk, maar ben je niet tevreden met de ontvangen print(jes), dan is het mogelijk om deze te retourneren. Je krijgt dan een andere print toegestuurd. Het zou echter kunnen dat je misschien dezelfde print ontvangt die je al thuis hebt of je zult beide prints moeten retourneren. Voor het opnieuw versturen van een nieuwe print rekenen we ¤ 7,95 aan administratie- en verzendkosten. Geld terug is niet mogelijk. Ook is het niet mogelijk om de egale kleur te retourneren. Je kunt enkel de jurkjes met print ruilen.

Oneindig ruilen is niet mogelijk. Dit kunnen we eenmalig accepteren. Heb je bij het ruilen een print ontvangen die je thuis al hebt liggen? Helaas kunnen we hier niets aan doen.

Je kunt natuurlijk ook ruilen met andere klanten die ook de goody bag hebben besteld. [/i]

Maar ik vind 7,95 wel een beetje erg duur…
En het verzenden/ontvangen duurde ook zo lang, zeker 3 weken!
Dus misschien ga ik hem verkopen of misschien is er iemand die wil ruilen,
het is deze voor geïnteresseerde :stuck_out_tongue: :

http://i40.tinypic.com/hvb6de.jpg

Ik heb m ook gekregen…:blush: mischien kunnen we onder elkaar ruilen x) welke vind je niet mooi
?

ik las t laatste berichtje te laat sorry maar dat is precies die die ik ook t minst mooi vind…:frowning_face:

Wat had je verder allemaal in de goodiebag zitten en hoeveel heb je ervoor betaald?
Want opzich is het best een leuk idee :slightly_smiling_face:

Ik heb er 34,95 voor betaald inclusief verzendkosten voor 3 jurkjes waarvan 1 hierboven.
En een egaal zwarte en deze:

http://i43.tinypic.com/2zqsetw.jpg

Maar die geblokte roze hierboven wil ik dus het liefst ruilen tegen een andere met print.

Oh dat is jammer, welke heb jij allemaal?

ik heb de zwarte… die gebloemde met blauw en die geblokte roze precies t zelfde dus …=O

wanneer hebben jullie besteld?

Ik had in maart besteld.
Duurde dik 3 weken…

ik begin maart, heb nog steeds niet binnen

Duurt het echt zo lang? Ik heb tot nu toe trouwens niet echt goeie dingen gehoord over Sustilo… Ze hebben wel leuke dingetjes, maar ik durf er eigenlijk niks te bestellen…

tja, ik vraag me ook af hoe lang het nog gaat duren. ga er niet snel nog eens iets bestellen…