Suspender shorts--> shorts met bretels eraan

http://i39.tinypic.com/i27p1u.jpg

Zo’n soort shortje heb ik dus laatst ook gekocht… Enne, die van mij is grijs, en dan nog met zo’n soort kort tuinbroekje aan. Enne, moet je de bretels om je schouders doen, of moet je ze los naar beneden laten hangen?? Eigenlijk ben ik dus een beetje bang dat het een miskoop is,en ik heb geen flauw idee hoe ik het zou moeten combineren. Iemand tips?

wear it like that^^ ik heb zoiets maar dan knie broek ik draag dat ook zo is super leuk:)

Ik vind ze wel cute =]

ik heb zo een rok,echt leuk
je kan die euhm hoe heet het? er ook afhalen misschien,
ik vind het leuker als je ze omhoog laat,hangt van jou stijl af

Bretels omhoog :grinning: Wat een geweldige dingen zijn het

Bretels omhoog, zou ik doen. Wit simpel (oversized?) shirtje en high heels denk ik, maar dat is wel meer voor de zomer :] Je moet eigenlijk gewoon wat dingetjes uitproberen voor de spiegel.

ik vind ze echt leuk!
& ik denk gewoon een simpel white tee met slippers eronder of pumps.

Oh super, gewoon met een hemdje combineren en sneakers of pumps. Weet niet wat je lekker vind lopen.

Waar haal je zo een short :O!

ahhh die van lauren is mooi!
ik wil ook!

Ehh… Die van mij is van de Wonderwoman, maar ik denk dat ze 'm bij de Coolcat ook wel hebben…

Vind ze leuk, maar ik denk dat het beide wel zou staan, omhoog en omlaag.

Ik heb zoiets, maar dan echt meer een tuinbroekje :stuck_out_tongue: van de Zara van vorig jaar.
Ik heb ze meestal omlaag hangen, of 1tje omhoog, omdat dat wat vlotter lijkt :slightly_smiling_face: maar ligt er ook aan wat ik er bij aan heb.
Ik denk dat het bij deze ook aan de combinatie ligt wat het mooist is :slightly_smiling_face: gewoon uitproberen dus!