Sushi "kit"

Ik was pas in de AH en daar zag ik een Sushi Kit staan met alle dingen om zelf sushi te maken, heeft iemand daar ervaring mee ?

Ja, dat is wel leuk om te doen hoor :3
Je moet alleen zelf even de vulling kopen, ik doe meestal komkommer en zalm.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa sushi!

Ik ben sinds ongeveer een half jaar helemaal “in de ban van”. Net als jij heb ik ooit een keer zo’n pakket gekocht en ben lekker gaan experimenteren (ik hou niet van rouwe vis;p) . Als je op youtube zoekt kun je allemaal instructiefilmpjes vinden voor verschillende soorten figuren enzo. Leuk voor een gezellig avondje met vrienden. mijn favoriet is met zalm of omelet :slightly_smiling_face:

sushi is lekkerr. :"D
ik weet niet of deze ook lekker is.
ik ga altijd naar sushibar haha!
maar 1 keer had ik een kant en klare van ah.
en die was niet zo lekker.

maar ik help je niet echt denk ik.

haha ja ik heb hem dus nog niet gekocht, want ik dacht : straks is het niet te eten haha. Maar het leek me wel leuk om een keer te doen. Daarnaast hebben ze ook alles los: Nori , Sushi rijst etc.
Zalm is trouwens ook mijn favoriet. Waar halen jullie de vis meestal , gewoon de visboer ?

Nee, bij de AH, van de euroshopper, zo’n plak zalm.

Jaa dat is lekker!
Volgens mij zit er meestal wel een gebruiksaanwijzing bij. Zelf doe ik meestal komkommer en zalm.

waar ga jij dan trouwens naar de sushibar ?

Aah die ; D

zoetermeerr,
o, altijd. ik ben der nog maar 3 keer geweest eigenlijk
;d

Haha geeft niet , je bent er geweest, daar gaat het toch om ?

Ik dacht trouwens dat sushi met rauwe vis was altijd (tenminste elke keer dat ik het at was het rauw) en die pakjes zijn toch gerookt ?
Niet dat dat niet lekker is ofzo, want ik ben er gek op

haha sushi maken is best moeilijk!

omg, ik las vishoer :’]

Anyways, ik vind vis smerig.

Hier heb je niks aan.

shabu shabu? :grinning:
daar ben ik ook 1 keer geweest!
kan je zoveel bestellen als je wil en wat je niet opeet dat moet je extra betalen.
echt lekker daar!

jaaa
is echt super daar!
:slightly_smiling_face:

Ik zag die kit ook staan bij de C1000, maar twijfelde omdatk nog niet wist of het wel wat was.
Nu ga ik het denk ik toch maar kopen :3

Lijkt me wel leuk om een keer te doen, wat zit daar allemaal in dan?

Ik denk dat ik het maar een keer ga proberen. Of zijn er mensen die betere dingen weten om zelf sushi te maken ?

ik ga altijd bij Sumo in Rotterdam, maar meestal maken we zelf met zalm en krab

Leuk! Ga ik binnenkort ook proberen :slight_smile: